شنبه 3 مهر 1395 / 16:24|کد خبر : 1892|گروه : فرهنگي

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه:

امروز علم و دانش یکی از شاخصه های مهم قدرت، در جوامع است

امروز علم و دانش یکی از شاخصه های مهم قدرت، در جوامع است

مدير آموزش و پرورش بانه در آیین نمادین بازگشایی مدارس شهرستان خطاب به دانش آموزان گفت : در جهان کنونی کشوری قدرتمند است که مردمانش صاحب علم و دانش باشند ، پس با کسب علم و دانش بر قدرت ایران اسلامی بیفزایید.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، رضا خضری مدير آموزش و پرورش شهرستان بانه، صبح امروز  در آیین نمادین بازگشایی مدارس این شهرستان که همزمان با مدارس سراسر کشور در محل دبستان دخترانه هیئت امنایی شهید بهشتی بانه برگزار شد ،  ضمن تبريك سال تحصيلي جديد ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را نيز گرامي داشت و گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون  مجاهدت و ايثار رزمندگانی است که در هشت سال جنگ تحميلي از خود رشادت های بیشماری به یادگار گذاشتند.

 وی فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت را هم به حاضرین  شرکت کننده در این مراسم تبریک گفت و اظهار داشت: امسال بالغ بر 28 هزار دانش آموز بانه ای در حالی سال تحصیلی جدید را شروع خواهند کرد که 1900 معلم به امر تدریس این تعداد دانش آموز اشتغال خواهد داشت.

خضری افزود:  تمام سعی ما و همکاران فرهنگی اداره آموزش و پرورش بانه ایجاد بستری مناسب برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانش آموزان در مسیر علم و دانایی است چرا که در دنیای کنونی کشوری قدرتمند است که مردمان آن از علم و دانش بیشتری برخوردار باشند.

مدیر آموزش و پرورش بانه در ادامه به بخشی از موفقیت های دانش آموزان بانه ای و آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و گفت: اداره آموزش و پرورش بانه علی رغم تمام مشکلاتی که در حوزه فضاهای آموزشی و نیروی انسانی با آن مواجه است توانست در سال تحصیلی گذشته به موفقیت های چشمگیری در سطح استان و کشور دست یابد.

وی، کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش بانه در بین شوراهای آموزش و پرورش استان کردستان و همچنین کسب مقام نخست در حوزه های پرورشی و مدرسه سازی و همچنین موفقیت دانش آموزان بانه ای در کسب رتبه های برتر کنکور و قبولی آنها در رشته های برتر دانشگاهی مانند: پزشکی، مهندسی، دبیری و پرستاری را از جمله این موفقیت ها برشمرد.

در ادامه احمدی مشاور استاندار کردستان نيز که میهمان این مراسم بود ، در سخنانی ضمن تبريك مناسبت هاي هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و ابلاغ پیام تبریک استاندار کردستان، گفت: همدلي و اتحاد ملت ايران در طول هشت سال جنگ تحميلي موجب شد كه ملت هميشه سرافراز ايران اسلامي از اين عرصه سخت با موفقيت بيرون آيند.

 احمدی همچنین امنيت پايدار مردمي ، عزت و اقتدار جمهوري اسلامي در منطقه و دنيا را از آثار و بركات دفاع مقدس و ايستادگي ملت ايران برشمرد و با یاد کردن از شهدای شهرستان بانه ، پیشرفت اقتصادی و فرهنگی شهرستان بانه را مرهون خون شهدا دانست و افزود: مردم شهرستان بانه سزاوار خدمات بیشتری هستند و به یاری خدا با تصویب لایحه مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان ، شاهد رشد و ترقی این شهرستان های مرزی باشیم   .

 گفتنی است که اجرای برنامه های متنوعی از قبیل اجرای سرود دسته جمعی توسط دانش آموزان ، قرائت مقاله ، دکلمه ، نیایش و گلباران تمثال حضرت امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های جانبی این برنامه بود
 



برچسب ها :

مدیر اموزش و پرورش بانهمراسم نمادین زنگ آغاز سال تحصیلی در بانهعلم و دانشقدرت جوامعبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی