یکشنبه 4 مهر 1395 / 09:44|کد خبر : 1893|گروه : اجتماعي

5 اکیپ پزشکی به مناطق محروم بانه اعزام شدند + تصاویر

5 اکیپ پزشکی به مناطق محروم بانه اعزام شدند + تصاویر

صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، 5 اکیپ بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه به مناطق محروم و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با پنجمین روز از این هفته، 5 اکیپ بسیج جامعه پزشکی شهرستان بانه به منظور ویزیت رایگان مردم روستایی این شهرستان، عازم مناطق محروم و روستایی بانه شدند.

سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه در حاشیه این اعزام در گفت‌وگو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته انجام خدمات درمانی رایگان است که هر سال با استقبال ویژه‌ای از سوی مردم روبرو می‌شود و امسال نیز این برنامه در دو سطح شهر و نیز بخش‌های شهرستان انجام می‌شود.

وی گفت: در مرحله اول، انجام ویزیت رایگان  شهروندان بانه‌ای در درمانگاه شهید نصرالهی سپاه این شهرستان از نخستین روز هفته دفاع مقدس شروع بکار کرده و این روند تا پایان هفته دفاع مقدس نیز ادامه خواهد داشت..

فرمانده سپاه بانه خاطر نشان کرد: امروز هم در بخش دوم این برنامه درمانی 5 اکیپ خدمات درمانی با تمام امکانات پزشکی و به منظور ارائه خدمات سلامت به محرومان به روستاهای نیروان، تاژان، هنگه ژال، خشک دره و بوالحسن اعزام می‌شوند.

وی گفت: این اکیپ‌ها با بیش از 20 نفر پرسنل و کادر تخصصی که هر اکیپ شامل پزشک، پرستار و بهورز است که در کنار انجام معاینه، خدمات درمان رایگان هم به مردم بخش‌ها ارائه می‌شود.








برچسب ها :

اعزام اکیپ پزشکیمناطق محرومبانهبسیج جامعه پزشکی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی