یکشنبه 4 مهر 1395 / 10:44|کد خبر : 1894|گروه : سياسي

دیدار رئیس دانشگاه آزاد بانه با فرمانده سپاه بانه + تصاویر

دیدار رئیس دانشگاه آزاد بانه با فرمانده سپاه بانه + تصاویر

پیش از ظهر امروز(یکشنبه) دکتر فتاحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بانه به همراه جمعی از اساتید این دانشگاه با سرهنگ صفاری فرماندهی سپاه بانه، دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش خبرنگار آرباباخبر، پیش از ظهر امروز(یکشنبه) دکتر هدایت فتاحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بانه به همراه جمعی از اساتید این دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با سرهنگ یعقوب صفاری فرماندهی سپاه بانه، دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ صفاری در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به نقش مردم شهرستان بانه در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: مردم شهرستان مرزی بانه در طول هشت سال جنگ تحمیلی حضور قابل ملاحضه ای در دفاع مقدس داشتند بطوریکه در این دوران بالغ بر 837 شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند.

وی افزود: امروز بازگویی خاطرات جنگ و بیان حوادث این دوران به نسل جوان که نسل سوم انقلاب به شمار می روند وظیفه همه آحاد جامعه بویزه نهادهای فرهنگی و مراکز آموزشی در مدارس و دانشگاه ها می باشد.

صفاری همچنین به نقش فرهنگیان و مدرسین دانشگاه ها در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هم اشاره کرد و گفت: فرهنگیان بویژه اساتید مراکز آموزش عالی می توانند با آموزش، فرهنگ سازی و ارائه انواع مقالات و پژوهش های علمی به تحقق این مهم کمک کنند.

فرمانده سپاه بانه، تصریح کرد: شهرستان بانه دارای ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری، راهیان نور، تجارت و بحث صادرات می باشد که با تقویت زیرساخت های مرتبط با این حوزه ها می توان به رشد و توسعه هر چه بیشتر بانه کمک کرد.




 



برچسب ها :

رئیس دانشگاه آزاد بانه با فرمانده سپاه بانهدفاع مقدسبانهاقتصاد مقاومتی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی