دوشنبه 5 مهر 1395 / 13:40|کد خبر : 1898|گروه : اجتماعي

پل روستایی در سویچ علیاء بانه افتتاح شد

پل روستایی در سویچ علیاء بانه افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، پل روستایی در "سویچ علیاء" از توابع بخش نمشیر شهرستان بانه با حضور مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ظهر امروز همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، یک واحد پل روستایی در "سویچ علیاء" از توابع بخش نمشیر شهرستان بانه با حضور بخشدار نمشیر، معاون هماهنگ کنند سپاه بانه و جمعی از اهالی این روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.
 

سرهنگ رضا کتابعلی معاون هماهنگ کننده سپاه بانه، در آیین افتتاح این پل روستایی به خبرنگار آرباباخبر، گفت: پل مذکور توسط  بسیج سازندگی سپاه بانه و در راستای محرومیت زدایی اهالی روستای سویچ علیاء احداث شده است.

وی افزود: این پل در مدت کمتر از سه ماه توسط سپاه بانه احداث شده که  حدود 12 میلیون و پانصد هزار تومان از اعتبار هزینه شده برای تکمیل این پروژه از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه بانه و مابقی آن از محل کمک و خودیاری اهالی خود روستای سویچ علیاء تامین شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه،
مردم یاری و محرومیت زدایی را یکی از اولویت‌های سپاه بانه در این شهرستان عنوان کرد و گفت: سپاه بانه برای محرومیت زدایی از چهره روستاهای این شهرستان تمام تلاش خود را تا رفع کامل فقر و محرومیت از چهره روستاهای این شهرستان با بکارگیری از هه ظرفیت ها بکار خواهد بست.

در ادامه، اسماعیل محمدی بخشدار نمشیر نیز در این مراسم، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و فرار رسیدن بهار تعلیم و تربیت، از بسیج سازندگی سپاه بانه در احداث این پل روستایی تقدیر کرد و  گفت: اهالی روستای سویچ قبل از احداث این پل در فصول سرد سال که همزمان با شروع بارندگی ها بود به لحاظ تردد با مشکل مواجه می شدند که این موضوع به یکی از اصلی ترین معضلات ساکنان روستای سویچ علیاء تبدیل شده بود.

وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این پل گفت: خوشبختانه با بهره برداری از پل روستای سویچ مشکل ارتباطی کوخ های منطقه با این روستا و همچنین مشکل تردد اهالی این روستا و احشام دامداران روستای سویچ به مراتع این بخش با همکاری بسیج سازندگی سپاه بانه و خودیاری خود مردم روستای سویچ برطرف شد.



برچسب ها :

پل روساییبانهافتتاح پل روستایی در سویچ علیاءبخش نمشیرمحرومیت زدایی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی