دوشنبه 5 مهر 1395 / 14:02|کد خبر : 1899|گروه : اجتماعي

محوطه آموزشگاه استثنایی تربیت بانه مناسب سازی می شود

محوطه آموزشگاه استثنایی تربیت بانه مناسب سازی می شود

طی بازدید رئیس شوراي اسلامی و معاون شهرداري بانه از آموزشگاه استثنایی تربیت بانه قرار شد که حياط و داخل مدرسه را براي معلولين مناسب سازي نمايند.

به گزارش خبرنگار آباباخبر، در سومين روز از باز گشايي مدارس و شروع سال تحصیلی جدید ، هیوا وثوقی رئيس شوراي اسلامی شهر بانه ، مهندس کاوه محمدی معاون وكارشناسان شهرداري و همچنین مهدی فردیان نماينده انجمن نابينايان این شهرستان از آموزشگاه كودكان استثنايي تربيت بانه بازديد کرده و  از نزديك شروع سال تحصيلي را به دانش آموزان و معلمان این آموزشگاه تبريك گفتند.

وثوقی رئیس شورای اسلامی شهرستان بانه در جریان این بازدید، ضمن تقدیر  از زحمات مدير و معلمان زحمت كش آموزش و پرورش استثنايي شهرستان  بانه اظهار داشت: بسیاری از دانش آموزانی که اکنون در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل هستند از نظر بهره هوشی تفاوتی با دانش آموزان عادی ندارند اما مشکلات جسمی و حرکتی آنها با شرایط مدارس عادی هماهنگی ندارد .

وی با بیان اینکه  مناسب سازی در مدارس استثنایی می تواند حضور آسان و بدون مانع دانش آموزان کم توان و دارای نیا های ویژه را فراهم کند افزود: در همین راستا شورای اسلامی و شهرداری بانه تمام تلاش خود را برای مناسب سازی حياط و داخل این مدرسه را براي معلولين انجام خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بانه همچنین، ایجاد چندين فضاي سبز در محوطه آموزشگاه، احداث شهر بازي ويژه معلولين و خريداري تجهيزات بازي تخصصي براي كودكان معلول، آسفالت كامل حياط آموزشگاه و احداث پيست دو ميداني نابينايان را از دیگر اولویت های کاری شورای اسلامی شهر بانه برای مراحل بعدی در این آموزشگاه برشمرد.

 



برچسب ها :

مناسب سازی مدرسه استثنایی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی