سه شنبه 6 مهر 1395 / 11:37|کد خبر : 1904|گروه : اجتماعي

فرمانده انتظامی بانه:

50 کیلوگرم تریاک در بانه کشف شد

50 کیلوگرم تریاک در بانه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بانه از کشف 50 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه قاچاقی حامل این محموله مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان داده شد.

سرهنگ فرزاد کریمی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: با هوشیاری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بانه یک محموله 50 کیلوگرمی تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی در تشریح جزئیت این خبر افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی از استان مرکزی با یک دستگاه خودروی سنگین مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع تریاک را حمل میکند، بلافاصله  تور اطلاعاتی و طرح کمین توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر بانه در محورهای مواصلاتی سقز به بانه به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه با بیان اینکه این ماموریت بالغ بر شش ساعت به طول انجامید خاطرنشان کرد، سرانجام با صبر و بردباری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بانه خودروی مذکور شناسایی و در بازدید فنی که از این خودرو بعمل آمد، حدود 50 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این محموله در داخل جعبه خودرو جاسازی شده بود تصریح کرد. این مقدار ماده مخدر قرار بود که در شهرستان های غربی کشور توزیع شود که با تیزبینی پلیس بانه ناکام شد.

 گفتنی است که متهم دستگیر شده به همراه  پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شهرستان گردید.


 



برچسب ها :

کشف 50 کیلوگرم تریاکبانهفرمانده انتظامی بانهمواد مخدر

نظرات کاربران :

علی از بانه [چهارشنبه 7 مهر 1395 | 01:13] پاسخ

دست مریزاد

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی