چهارشنبه 7 مهر 1395 / 17:55|کد خبر : 1910|گروه : اجتماعي

مدیران جدید دو نهاد دولتی در بانه منصوب شدند

مدیران جدید دو نهاد دولتی در بانه منصوب شدند

بعد از ظهر امروز طی برگزاری آیینی مدیران جدید دو اداره دولتی در بانه معرفی و از زحمات مدیران سابق این ادارات تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، بعد از ظهر امروز طی برگزاری آیینی، مراسم تودیع و معارفه مدیران ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه و همچنین اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان با حضور مدیران کل این دو نهاد دولتی در فرمانداری  بانه برگزار شد.

عباس زرین رئیس جدید بنیاد شهید بانه شد


در ابتداء، مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه با حضور محمد سلیمانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان کردستان در فرمانداری بانه برگزار شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در این مراسم  با اشاره به اهمیت توجه به خانواده شهداء اظهار داشت: توجه به خانواده شهداء و تلاش برای حل مشکلات آنها بایستی سرلوحه همه مسئولین بویژه مسئولین اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بعنوان اصلی ترین متولی در این حوزه باشد.


وی خدمتگزاری به خانواده معظم شهداء را اساسی ترین خدمت در جامعه دانست و گفت: امروز همه ما وامدار خون شهدا هستیم چرا که امنیت و آرامش کنونی کشور به برکت جان فشانی و ایثار شهداء حاصل شده است.

 راشد عذیری فرماندار بانه نیز این تغییر و تحول ها را لازمه خدمت هر چه بیشتر دانست و با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهداء هستیم، به تلاش مضاعف رئیس جدید بنیاد شهید بانه برای حل بیشترمشکلات خانواده شهداء و همکاری این نهاد با سایر ارگان های دولتی در این راستا تاکید کرد.

گفتنی است که اسماعیل ورمزیاری رئیس سابق بنیاد شهید بانه از پنج سال گذشته در این نهاد مشغول خدمت بود و عباس زرین، رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه هم سابقه هفت سال ریاست در بنیاد شهید دیواندره و ده سال خدمت در بنیاد شهید سقز را در کارنامه خود دارد.


رئیس جدید اوقاف بانه منصوب شد

امروز همچنین طی برگزاری آیینی با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید و سابق اداره اوقاف بانه برگزار شد.

در این مراسم نیز که در محل فرمانداری بانه برگزار شد ، آرمان شریفی بعنوان مدیر جدید اوقاف بانه معرفی و از زحمات چهارساله جمشید القاسی رئیس سابق این اداره نیز قدردانی شد.

گفتنی است که آرمان شریفی، با داشتن مدک کارشناسی ارشد، مدیریت رئیس دفتری نمایندگی اوقاف دیواندره، مسئول اجارات اوقاف سنندج، کارشناس ثبت اوقاف استان کردستان و همچنین کارشناسی امور اداری اداره کل اوقاف استان کردستان را در کارنامه خود دارا می باشد.
   



برچسب ها :

رئیس جدید دو اداره دولتی در بانهبنیاد شهیدمعارفهبانهاداره اوقاف

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی