پنجشنبه 8 مهر 1395 / 17:30|کد خبر : 1915|گروه : اجتماعي

عیادت مدیر کمیته امداد و رئیس مرکز بهداشت بانه از بیماران زمین گیر + تصاویر

عیادت مدیر کمیته امداد و رئیس مرکز بهداشت بانه از بیماران زمین گیر + تصاویر

عصر امروز مدیر کمیته امداد و رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه در معیت یک اکیپ مراقب سلامت وابسته به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به عیادت چند تن از بیماران زمین گیر در شهر و روستاهای بانه رفتند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، به مناسبت هفته جهانی سالمند، عصر امروز جلال خلیلی  مدیر کمیته امداد شهرستان بانه  و علی شالباف رئیس مرکز بهداشت این شهرستان در معیت یک اکیپ مراقب سلامت وابسته به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه به عیادت چند تن از بیماران زمین گیر در شهر و روستاهای این شهرستان رفتند.

جلال خلیلی رئیس کمیته امداد بانه در این دیدارها ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیماران زمین گیر تحت پوشش این نهاد اظهار داشت: در حال حاضر 58 بیمار زمین گیر تحت پوشش کمیته امداد بانه وجود دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه گفت: با همکاری واحد بهداشت و درمان کمیته امداد این شهرستان برای برخی از این  بیماران  با توجه به نیاز تخت بیمار، تشک مواج، کپسول اکسیژن، تخت بیمارستانی و تشک طبی و سایر وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز تهیه شده و در اختیار آنان قرار گرفته است ولی با همه این موارد باز با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.

علی شالباف ، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه نیز در این دیدارها ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد بانه در رسیدگی به وضعیت این بیماران،  آمادگی مرکز و شبکه  بهداشت شهرستان بانه را در انجام اقدامات مراقبتی از بیماران زمین گیر این شهرستان اعلام کرد و گفت: مرکز بهداشت شهرستان بانه پس از دریافت لیست این بیماران از کمیته امداد، اقدامات مراقبتی خود در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت را از بیماران زمین گیر تحت پوشش این نهاد توسط مراقبین سلامت خود انجام خواهد داد.





برچسب ها :

هفته سالمندبانهعیادت از بیماران زمین گیر در بانهکمیته امداد بانهمراقب سلامت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی