شنبه 10 مهر 1395 / 10:29|کد خبر : 1917|گروه : اجتماعي

فرمانده انتظامی بانه خبر داد:

کاهش 29 درصدی سرقت ها در بانه

کاهش 29 درصدی سرقت ها در بانه

فرمانده انتظامی شهرستان بانه از کاهش 29 درصدی وقوع انواع سرقت ها در این شهرستان طی شش ماهه گذشته امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان صبح امروز  با حضور همه یگان های نظامی مستقر در این شهرستان اعم از سپاه، مرزبانی، ارتش و نیروی انتظامی در میدان صبحگاه ستاد انتظامی بانه برگزار شد.

 سرهنگ فرزاد کریمی فرمانده انتظامی شهرستان بانه در این مراسم ضمن تبریک این هفته به تشریح عملکرد
 نیروی انتظامی این شهرستان در حوزه های مختلف طی شش ماهه نخست امسال پرداخت و افزود: فرزندان شما در نیروی انتظامی شهرستان  بانه طی شش ماهه نخست امسال موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف بدست آورده اند که این موفقیت ها را مرهون تلاش شبانه روزی این عزیزان، همکاری سایر نهادهای امنیتی و در نهایت همکاری و تعامل مردم عزیز بویژه همشهریان محترم در بانه هستیم.

فرمانده انتظامی بانه، کاهش وقوع انواع سرقت ها در این شهرستان را طی شش ماهه نخست امسال از جمله این موفقیت ها عنوان کرد و افزود: علی رغم اینکه ما در مدت مذکور با کاهش 29 درصدی وقوع انواع سرقت ها در این شهرستان مواجه بودیم از طرفی در حوزه کشف اموال مسروقه نیز طی شش ماهه گذشته از رشد 113 درصدی برخورادار بودیم که در نوبه خود این یک رقم قابل توجه و چشمگیری می باشد.

سرهنگ کریمی، همچنین به کشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی ( 5 کیلوگرم) از نوع تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بانه طی چند روز گذشته در این شهرستان هم اشاره کرد و گفت:  امسال در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز در شهرستان بانه به یاری خداوند متعال و با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفقیت های خوبی بدست آوردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله امنیت در شهرستان بانه هم پرداخت و خاطرنشان کرد، به حول و قوه الهی و با تلاش شبانه روزی فرزندان شما در نهادهای انتظامی و تعاملی که بین نهادهای امنیتی شهرستان برقرار است ما امروز در بانه از یک امنیت مطلوب اجتماعی برخورداریم .

 

سرهنگ کریمی، امنیت را یک مقوله چند بعدی دانست و خاطرنشان کرد، دست یابی به یک امنیت مطلوب اجتماعی مستلزم همکاری همه نهادهای دولتی، امنیتی و مردم می باشیم.

 



 



برچسب ها :

فرمانده انتظامی بانهکاهش سرقت در بانهمواد مخدربانهکشفیات سرقتصبحگاه مشترکهفته نیروی انتظامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی