شنبه 10 مهر 1395 / 11:55|کد خبر : 1919|گروه : اجتماعي

مرحله دوم جشن عاطفه ها در بانه آغاز شد

مرحله دوم جشن عاطفه ها در بانه آغاز شد

مرحله دوم جشن عاطفه ها در بانه، صبح امروز به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهید نمکی شهرستان بانه با حضور جمعی از مسئولین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، پیش از ظهر امروز مرحله دوم جشن عاطفه ها در شهرستان بانه همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولین محلی این شهرستان گزار شد.

جلال خلیلی مدیر کمیته امداد شهرستان بانه در حاشیه برگزاری این مراسم که به صورت نمادین در مدرسه ابتدایی دخترانه شهید نمکی این شهرستان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار داشت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در شهرستان بانه امروز باشعار مهردر انتظار همدلی و با هدف جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان برگزارشد.


وی افزود: امسال افزون بر 20 هزار پاکت برای جمع آوری کمک‌های دانش آموزان بی بضاعت شهرستان بانه در بین مدارس سطح شهرستان اعم از مدارس شهری و روستایی توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد بانه خاطرنشان کرد: امسال جشن عاطفه ها  در دو مرحله برگزار شد که در مرحله نخست، بالغ بر 90 میلیون تومان بصورت نقدی و غیر نقدی توسط مردم و خیرین شهرستان بانه به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری شد و امیدواریم که امروز با اجرای مرحله دوم این جشن، مبلغ کمک های نقدی و غیر نقدی ما در این شهرستان به 110 میلیون تومان افزایش یابد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار آرباباخبر گفت: امروز بالغ بر 300 مدرسه شهری و روستایی در بانه محل برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در شهرستان بانه هستند که بصورت همزمان این جشن در تمامی این مدارس در حال اجراست.

 

وی از زحمات و تلاش های کمیته امداد بانه و سایر نهادهایی که در برگزاری این جشن مشارکت داشتند افزود: همه کمک های جمع آوری شده در مدارس در اسرع وقت میان دانش آموزان بی بضاعت و ایتام توزیع خواهد شد.



برچسب ها :

مرحله دوم جشن عاطفه هابانهدانش آموزان بی بضاعتکمیته امداد بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی