یکشنبه 11 مهر 1395 / 18:49|کد خبر : 1924|گروه : فرهنگي

رکورد دار تک چرخ جهان: مسئاله محیط زیست برایم بسیار مهم است

رکورد دار تک چرخ جهان: مسئاله محیط زیست برایم بسیار مهم است

رکورد دار تک چرخ جهان که عصر امروز در مراسم رونمایی از تندیس سنجاب به بانه آمده بود در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، بها دادن و اهمیت به محیط زیست را دلیل حضورش در این مراسم عنوان کرد.

آوات رشیدی، رکاب زن تک چرخ سردشتی که رکورد دار تک چرخ جهان هم است عصر امروز در حاشیه رونمایی از تندیس سنجاب در بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، علت حضورش را در این مراسم بها دادن و اهمیت به محیط زیست عنوان کرد.

 و ی با بیان اینکه مسئاله محیط زیست برایم بسیار مهم و با ارزش است افزود: همین مسئاله موجب شد که امروز مسافت 65 کیلومتری سردشت تا بانه را تک چرخ رکاب بزنم تا خودم را برای شرکت در این مراسم که بهره برداری از یک پروژه زیست محیطی است برسانم.


رکود دار تک چرخ جهان، با اشاره به اینکه امروزه بخش وسیعی از جنگل های بلوط زاگرس توسط ما انسان ها از بین رفته است خاطرنشان کرد، محیط زیست مسئله گسترده ای است و فکر می کنم مردم امروز بیش از هر زمان دیگری باید در راستای حفظ و صیانت از آن باید تلاش کنند.
 

رشیدی تصریح کرد: همه مردم در هر شغل و جایگاهی که هستند بایستی در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست تلاش کنند بنابراین وقتی من  توسط دوستان دوچرخه سوار خود در بانه از این موضوع با خبر شدم تصمیم گرفتم که به عنوان یک ورزشکار در این مراسم شرکت کنم تا از این طریق حمایت خود را از محیط زیست اعلام کنم.



 

 



برچسب ها :

آوات رشیدیمحیط زیسترونمایی از تندیس سنجاببانهرکورددار تک چرخ جهان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی