جمعه 16 مهر 1395 / 12:09|کد خبر : 1939|گروه : فرهنگي

130 دانش آموز دختر از مدارس بانه به اردوی راهیان نور شمالغرب اعزام شدند + تصاویر

130 دانش آموز دختر از مدارس بانه به اردوی راهیان نور شمالغرب اعزام شدند + تصاویر

پیش از ظهر امروز تعداد 130 نفر از دانش آموزان دختر مدارس بانه برای بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب عازم سنندج شدند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، پیش از ظهر امروز تعداد 130 نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان بانه با بدرقه مسئولین جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب عازم سنندج شدند.

سرهنگ رضا کتابعلی معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور،اظهار داشت: این کاروان در قالب 3 اتوبوس در ابتدا از مناطق عملیاتی  بانه در سیران بند و بوالحسن  بازدید خواهند کرد و سپس به شهرستان سنندج اعزام خواهند شد.

وی افزود: کاروان دانش آموزی راهیان نور بانه بعد از ظهر امروز نیز بانه را به مقصد سنندج ترک کرده و امشب با حضور در پادگان حضرت رسول اکرم(ص) سنندج نخست در رزمایش مردان آسمانی شرکت کرده و صبح فردا نیز در ادامه برنامه ها  از تپه الله اکبر، باشگاه افسران و خانه کرد در مرکز استان کردستان دیدن خواهند کرد.

سرهنگ کتابعلی با بیان اینکه این کاروان دانش آموزی اولین کاروان اعزامی شهرستان بانه در مهرماه امسال می باشد اظهار داشت: اردوهای راهیان نور مهمترین برنامه فرهنگی در مقابله با هجمه نرم دشمنان است که در پاییز امسال 1100 نفر از دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام خواهند شد.

وی آشنایی دانش آموزان با خاطرات دفاع مقدس و مناطق عملیاتی را بعنوان بهترین سلاح برای دانش آموزان برشمرد و افزود: بازدید از این مناطق و بازگویی خاطرات آن دوران می تواند در دمیدن روح تعهد دینی،اسلامی و معنوی آنها تاثیر گذار باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه خاطرنشان کرد، دراین کاروان به همراه دانش آموزان، تعدادی از راویان دفاع مقدس نیز حضور دارند که برنامه های فرهنگی و خاطرات مربوط به دوران جنگ را برای دانش آموزان بازگو می کنند.

وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید،جانباز و ایثارگر نگذاشت حتی یک وجب از خاک مقدس این کشور به دست بیگانگان بیفتد.

کتابعلی همچنین  ایجاد روحیه مشارکت در بین دانش آموزان،آشنایی با آموزه های دینی و آشنایی با رشادت های فرزندان ایران در زمان هشت سال جنگ نابرابر را از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور برشمرد.




 



برچسب ها :

اردوی راهیان نوربانهمناطق عملیاتی شمالغربسیران بندبوالحسن

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی