شنبه 17 مهر 1395 / 09:21|کد خبر : 1943|گروه : اجتماعي

مدیر کمیته امداد بانه خبر داد

کمک 471 میلیونی مردم بانه به مرحله دوم جشن عاطفه ها/ مردم بانه امسال بیش از یک میلیارد به جشن عاطفه ها کمک کردند

کمک 471 میلیونی مردم بانه به مرحله دوم جشن عاطفه ها/ مردم بانه امسال بیش از یک میلیارد به جشن عاطفه ها کمک کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه از جمع آوری 471 میلیون ریال کمک های مردمی این شهرستان در مرحله دوم جشن عاطفه ها خبر داد و گفت: مردم بانه در مجموع هر دو مرحله بالغ بر یک میلیارد ریال به جشن عاطفه ها کمک کردند.

جلال خلیلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،  با یادآوری اینکه جشن عاطفه‌های امسال به صورت متمرکز و طی دو مرحله برگزار شد گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان بانه امسال در مرحله نخست جشن عاطفه ها که در مصلی های نماز جمعه و پایگاه های سطح شهر توسط کمیته امداد بانه برگزار شد، بیش از 860 میلیون ریال به جشن عاطفه ها کمک کردند.

وی افزود: مرحله دوم جشن عاطفه ها  نیز در شهرستان بانه
همزمان با سراسر کشور و در بیش از 300 مدرسه شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد که در این مرحله نیز بیش از 471 میلیون ریال توسط دانش آموزان بانه ای به این جشن شد.

مدیر کمیته امداد بانه تصریح کرد: در مجموع امسال، مبلغ یک میلیارد و 102 میلیون و 983 هزار ریال کمک های نقدی و غیر نقدی توسط خیران و دانش آموزان بانه ای به جشن عاطفه ها در این شهرستان جمع آوری شده است.


خلیلی با بیان اینکه بیش از 387 میلیون ریال از این کمک ها بصورت نقدی و مابقی بصورت غیر نقدی بوده است گفت: میزان کمک های مردم  بانه به جشن عاطفه در سالجاری در مقایسه با  سال گذشته بیش از 7 درصد افزایش داشته است.


وی هدف از برگزاری این جشن ملی را، اشاعه فرهنگ احسان و نوع دوستی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق در حمایت از دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت:کمک های جمع آوری شده بلافاصله در بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع و در تامین پوشاک و نوشت‌افزار تحصیلی این دانش‌آموزان هزینه شد.

 خلیلی تصریح کرد: هم اکنون 800 دانش آموز و دانشجوی بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد بانه هستند که سالانه از کمک هزینه های تحصیلی این نهاد بهره مند می شوند.



برچسب ها :

جشن عاطفه هابانهکمیته امدادمرحله دوم جشن عاطفه ها

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی