یکشنبه 18 مهر 1395 / 17:29|کد خبر : 1949|گروه : سياسي

برترین های کنکور 95 در بانه تجلیل شدند + تصاویر

برترین های کنکور 95 در بانه تجلیل شدند + تصاویر

طی آیینی، همایش تجلیل از برترین های کنکور 95 شهرستان بانه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مراسم تجلیل از برترین های کنکور 95 شهرستان بانه عصر امروز با حضور مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان کردستان و نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در محل سالن همایش بازارچه صنعتگران بانه برگزار گردید.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم، همت و پشتکار را از دلایل اصلی موفقیت دانش آموزان در امر تحصیل دانست و گفت: آدمی در سایه تلاش و کوشش مضاعف به هر آنچه که می خواهد می تواند دست یابد.

وی همچمین داشتن هدف و برنامه ریزی مدون را از دیگر عوامل موثر در موفقیت داوطلبان کنکور در آزمون سراسری دانست و افزود: هدف است که میزان فعالیت افراد را مشخص می کند و افراد بسته به هدفی که برای خود مشخص کرده اند  تلاش می کنند.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان کردستان همچنین به استفاده از تجربیات دانش آموزان موفق در کنکور نیز تاکید و گفت: استفاده از دانش و تجربه این افراد نیز می تواند نقش بسزایی در تعیین مسیر موفقیت داوطلبان داشته باشد.

مهندس محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه نیز در این مراسم، موفقیت برترین های کنکور 95 را به همه مردم بانه تبریک گفت و اظهار داشت: موفقیت این دانش آموزان در کنکور و پذیرش آنها در رشته های ممتاز مقدمات فردایی بهتر و  همچنین  ایجاد آینده ای بهتر برای شهرستان بانه فراهم می کند.

وی از پذیرفته شدگان کنکور 95 بانه خواست که  تا حد ممکن در  رسیدن به مدارج تحصیلی بالا تلاش کنند و پس از اتمام تحصیلات خود در وحله اول به مردم شهر و استان خود خدمت کرده و در مراحل بعدی به فکر خدمت در سایر نقاط میهن اسلامی باشند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کسب این موفقیت افراد زیادی دخیل هستند که از سرایه دار مدرسه گرفته تا بزرگمردان سیاسی کشور در این موفقیت نقش دارند اما آنچه در این بین بیشتر از دیگران در کسب این پیروزی نقش داشته خانواده دانش آموزان و اولیای آنان بوده است .

بیگلری به کاربردی کردن آموخته ها در زندگی شخصی هم تاکید کرد و گفت: علم و دانشی مفید است که موجب  تغییر دررفتار فرد شده که این موضوع نیز در  موجب ارتقای سطح فرهنگ در جامعه و نهایتا پویا یی آن اجتماع می شود.

در خاتمه، رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه هم اشاره ای به رتبه های برتر شهرستان بانه در کنکور 95 کرد و گفت:با یاری خداوند متعال ، تلاش معلمین دلسوز و همت بالای خود دانش آموزان امسال شاهد کسب  رتبه های خوبی توسط دانش آموزان بانه ای در کنکور سراسری 95 بودیم بطوریکه 43 نفر موفق به کسب رتبه سه رقمی شدند.

وی کسب 78 رتبه زیر سه هزار ، کسب 62 رتبه زیر دو هزار، 9 رتبه زیر سیصد، کسب یک رتبه تک رقمی و پذیرش 13 نفر از داوطلبان در آزمون سراسری 95 را از دیگر این موفقیت ها در آزمون سراسری امسال بانه عنوان کرد.

 





 



برچسب ها :

همایش تجلیل از برنرین های کنکور بانهبیگلریبرترین های کنکور بانهتجلیل

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی