پنجشنبه 22 مهر 1395 / 10:48|کد خبر : 1956|گروه : اجتماعي

56407 نفر در سرشماری نفوس و مسکن بانه ثبت نام اینترنتی کردند

56407 نفر در سرشماری نفوس و مسکن بانه ثبت نام اینترنتی کردند

معاون فرماندار بانه از ثبت نام 56 هزار و 407 نفری مردم بانه در سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان تا صبح روز پنجشنبه بیست و دوم مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، آخرین جلسه هماهنگی ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان بانه صبح امروز با حضور همه بخشداران و ادارات مرتبط با موضوع سرشماری به ریاست مهندس جعفر توان معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار بانه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.


معاون فرماندار بانه در این جلسه با اشاره به آخرین آمار سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان به روش اینترنتی اظهار داشت: تا صبح روز پنجشنبه( 22 مهرماه)  تعداد 56 هزار و 407 نفر در سطح شهرستان بانه به روش اینترنتی ثبت نام کردند.

توان با بیان اینکه این تعداد ثبت نام کننده شامل 15 هزار و 374 خانوار شهری و روستایی می باشند خاطر نشان کرد که حدود  35/83 درصد از خانوارهای شهرستان بانه در ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان شرکت کرده اند .

معاون فرماندار بانه بیشترین آمار  ثبت نام کنندگان اینترنتی نفوس و مسکن بانه را مربوط به بخش نمشیر دانست و ابراز امیدواری کرد که تا پایان مهلت ثبت نام اینترنتی پیش بینی می کنیم که بالغ بر 40 درصد از مردم شهرستان بانه به روش اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام کنند.

مهندس توان، گفت تا به امروز بانه دومین شهرستان استان کردستان به لحاظ  ثبت نام اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن می باشد که  امیدواریم این رتبه با مشارکت حداکثری مردم بانه تا پایان مهلت باقی مانده به رتبه اول تغییر پیدا کند.

معاون فرماندار بانه همچنین گفت: از روز یکشنبه مصادف با  بیست و پنجم مهرماه سالجاری نیز 37 مامور در این شهرستان با مراجعه به درب منازل اقدام به سرشماری نفوس و مسکن از شهروندان خواهند کرد.


وی با بیان اینکه در بین سوالات سرشماری هیچ سوالی در مورد درآمد و دارایی افراد پرسیده نمی‌شود و این سرشماری هیچ ارتباطی با پرداخت یارانه ندارد به مردم اطمینان داد که همه اطلاعات این سرشمای به صورت محرمانه است و در اختیار هیچ شخصی قرار نمی‌گیرد بنابراین مردم با اطمینان خاطر اطلاعات خانوار را ارائه دهند.
 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی