یکشنبه 25 مهر 1395 / 16:54|کد خبر : 1960|گروه : اجتماعي

مدیر جمعیت هلال احمر بانه:

اکثر مردم بانه حامی خدمات عام المنفعه هلال احمر هستند

اکثر مردم بانه حامی خدمات عام المنفعه هلال احمر هستند

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بانه، صبح امروز در نشستی که با خبرنگاران این شهرستان داشت گفت: طبق داده های یک نظر سنجی، اکثر مردم بانه حامی خدمات عام المنفعه هلال احمر هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، آزاد فتاحی ظهر امروز در دیداری که به مناسبت هفته ملی کاهش اثرات  بلایای طبیعی با جمعی از خبرنگاران سطح شهرستان بانه داشت با تاکید به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار حوادث و  خبرهای مربوط به زمان بحران اظهار داشت: عملکرد فعال و از روی تخصص همراه با تعهد خبرنگاران در هنگام بحران می تواند در کاهش اثرات حوادث طبیعی بسیار راهگشا باشد.

 وی با اشاره به گستردگی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی در عصر حاضر نیز گفت: این گستردگی در کنار توانایی بالایی که این رسانه ها و شبکه های اجتماعی در جهت دهي به افكار عمومي از آن برخوردار هستند، می توانند در دو عرصه کاملا متفاوت که همان بحران زایی و یا بحران زدایی است ظاهر شده و  ایفای نقش کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه در ادامه  از یک نظر سنجی که اخیرا توسط عده ای از داوطلبان این جمعیت از یک جامعه آماری محدود در این شهر صورت گرفته است نیز خبر داد و گفت: طبق داده های این نظر سنجی، حمایت مردم بانه از خدمات عام المنفعه هلال احمر، آمادگی آنها برای عضویت در هلال احمر، رضایت آنها از خدمات داوطلبانه و امدادی این جمعیت و در نهایت آشنایی آنها با اهداف و وظایف هلال احمر به ترتیب مورد توجه و تاکید مردم بانه بوده است.

فتاحی با اشاره به محور فعایت های جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد،جمعیت هلال احمر با توجه به گستردگی رسالت و وظایف انسان دوستانه ای که بر عهده دارد در حوزه های مختلفی فعالیت می کند که ضرورت دارد این وظایف برای عموم اقشار جامعه تببین شود.

وی افزود: از آنجایی که
جمعیت هلال احمر یک نهادی است که با توجه به ارزش‌های انسانی و حفظ حرمت و کرامت انسانی و کمک به سلامت انسان‌ها در راستای ایجاد تفاهم میان جوامع بشری تشکیل شده و در ایجاد همبستگی جهانی نقش مؤثر ایفا می‌کند لذا، همواره در هلال احمر بر روی هر شخصی باز بوده و ما با هر کس که خواهان همکاری با این نهاد است با آغوش باز استقبال می کنیم.
 

 رئیس جمعیت هلال احمر  بانه گفت: این جمعیت  در سه حوزه داوطلبان، جوانان و امداد با اهدافی همچون تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها، صلح و دوستی پایدار فعالیت می نماید که جمعیت جوانان این جمعیت نسبت به سایر حوزه ها از گستردگی بیشتری برخوردار است.

 



برچسب ها :

جمعیت هلال احمربانهبحرانحوادثشبکه های اجتماعی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی