دوشنبه 26 مهر 1395 / 14:14|کد خبر : 1962|گروه : اجتماعي

بیمارستان بانه بلافاصله بعد از اتمام کار ساختمانی تجهیز می شود

بیمارستان بانه بلافاصله بعد از اتمام کار ساختمانی تجهیز می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هر زمان که وزارت راه و شهرسازی عملیات ساختمانی بیمارستان 98 تختخوابی بانه را به پایان رسانده و تحویل علوم پزشکی دهد، بلافاصله تجهیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه دکتر حسینی رئیس امور سلامت سازمان برنامه و بودجه ظهر امروز از بیمارستان 98 تختخوابی بانه بازدید کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی بیمارستان 98 تختخوابی بانه گفت: پروژه مذکور در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 67 درصدی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به اینکه از سال گذشته با همکاری بنیاد برکت و از طریق دفتر مقام معظم رهبری عملیات تکمیل و احداث بیمارستان بانه را در داولویت قرار دادیم شاهد رشد جهشی این پروژه بودیم.

علیزاده گفت:  با اشاره به اینکه اعتبار تجهیر بیمارستان بانه ار همین حالا  پیش بینی شده است خاطر نشان کرد، در جلسه ای که اخیرا با دکتر حسینی رئیس امور سلامت سازمان برنامه و بودجه در تهران داشتیم مصوب شد که به محض اتمام عملیات ساختمانی این پروژه بلافاصله بیمارستان جدید بانه تجهیز شود که این موضوع یک مژده خوب برای مردم بانه است.


معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد، طبق برنامه زمان بندی شده می بایست وزارت راه و شهرسازی پروژه مذکور را تا پایان امسال تحویل علوم پزشکی دهد که با توجه روند رو به جلویی که در عملیات تکمیل و احداث این بیمارستان شاهد هستیم امیدواریم پروژه مذکور در مدت  زمان تعیین شده به اتمام رسیده و تحویل علوم پزشکی داده شود.

وی با توجه به  ویژگی های بیمارستان بانه این بیمارستان را در حد  یک بیمارستان جنرال عنوان کرد و افزود: این بیمارستان به واسطه داشتن بخش های اساسی مورد نیاز شهرستان در تخصص های داخلی، جراحی، کودکان و نوزادان و همچنین زنان و زایمان از ویژگی های یک بیمارستان جنرال برخوردار اسنت


علیزاده همچنین از پیش بینی سایر فضاهای مورد نیاز در این بیمارستان خبر داد و گفت: پیش بینی 12 تخت مراقبت های ویژه و 12 تخت اورژانس از جمله این موارد است که این موارد یک ارتقای خوب برای بیمارستان بانه به شمار می رود



برچسب ها :

معاون وزیر راه و شهرسازیبیمارستان بانهعلوم پزشکیرئیس امور سلامت سازمان برنامه و بودجه

نظرات کاربران :

دشهرون [جمعه 2 تیر 1396 | 10:04] پاسخ

امیدوارم زود افتفتاح بشه و استخدام بشیم

آرام [دوشنبه 2 بهمن 1396 | 23:12] پاسخ

باسلام لطفا نگذارید حق کسی ضایع شود جوانان بیکار و بدبخت بی پول بیشتر از آنها به این کار احتیاج دارند

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی