سه شنبه 27 مهر 1395 / 15:10|کد خبر : 1966|گروه : ورزشی

دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان بانه و جمعی از رؤسای هیئت های ورزشی با امام جمعه شهرستان+ عکس

دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان بانه و جمعی از رؤسای هیئت های ورزشی با امام جمعه شهرستان+ عکس

در نخستین روز از هفته تربیت بدنی رئیس اداره ورزش و جوانان بانه به همراه جمعی از رؤسای هیئت های ورزشی این شهرستان با ماموستا ملا"عبدالله حیدری" امام جمعه بانه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز در آغازین روز از هفته تربیت بدنی رحمان لطفی اقدم رئیس اداره ورزش و جوانان بانه و جمعی از رؤسای هیئت های ورزشی این شهرستان به منزل ماموستا ملا"عبدالله حیدری" امام جمعه بانه رفته و با ایشان دیدار کردند.

ماموستا حیدری امام جمعه بانه در این دیدار با اشاره به اهمیت ورزش در ارتقای سلامت و شادابی انسان ها به تبیین جایگاه این مقوله مهم در دین اسلام پرداخت.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) مبنی بر اینکه سلامتی و امنیت بالاترین نعمت های خدادادی برای انسان ها هستند افزود: برای پی بردن به اهمیت تندرستی  همین یک حدیث از پیامبر اکرم (ص) برای مسلمانان کافی است اگر چه که در کلام پیامبر(ص) و سایر بزرگان دینی احادیث در این باب فراوان  است.

 امام جمعه بانه خاطرنشان کرد، برای داشتن تنی سالم باید ورزش را جزئی از برنامه های زندگی روزمره خود قرار دهیم چرا که  ورزش سلامت انسان را تضمين مى كند و خطر بسيارى از بيمارى هاى متداول امروزی  را كاهش مى دهد.


  ماموستا حیدری تصریح کرد: انسان مسلمان، براى خدمت به دين و جامعه انسانى و اسلامى  به تنی سالم و قوی نیازمند  است  و  ازهمين رو نیز، اسلام در كنار توجه به روح آدمى، به آمادگى جسمانى نيز توجه نموده است و ازاين رو، شاهد تأكيداتى نسبت به ورزش هايى از جمله شنا، سواركارى، تيراندازى، نيزه پرانى، و... مى باشيم.

لطفی اقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت ورزش در دنیای امروز اظهار داشت:با توجه به ماشینی شدن بسیاری از امور در عصر حاضر امروزه بواسطه همین ماشینی شدن تحرک در بین اقشار جامعه نیز به شدت کاهش یافته و این موضوع اهمیت پرداختن آحاد جامعه به ورزش را دوچندان مکرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه کوهستانی بودن طبیعت این شهر و برخورداری شهرستان بانه از آب و هوای پاک و سالم را از جمله ظرفیت های خوب این شهرستان در حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: مردم بانه بایستی قدردان این نعمت خدادای باشند و از آن به بهترین وجه در راستای ارتقای سلامتی خود استفاده کنند چرا که بسیاری از مردمان شهرهای دیگر از چنین نعمت خدادادی برخوردار نیستند.







 



برچسب ها :

دیدار هیئت های ورزشی بانه با امام جمعهتربیت بدنیسلامتورزش و جوانان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی