چهارشنبه 28 مهر 1395 / 09:37|کد خبر : 1969|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

بیش از 92 هزار نفر از مردم بانه در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ثبت نام کردند

بیش از  92 هزار نفر از مردم بانه در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ثبت نام کردند

فرماندار بانه گفت:بیش از 92 هزار نفر از مردم این شهرستان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن شهرستان بانه صبح امروز " 28 مهرماه" همزمان با سراسر کشور و طی برگزاری آیینی در فرمانداری بانه برگزار شد.

راشد عذیری در این مراسم که همه مامورین سرشماری بانه حضور داشتند با ابراز خرسندی از استقبال مردم بانه در ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گفت: خوشبختانه مردم بانه استقبال خوبی از این سرشماری کردند بطوریکه تا این لحظه بیش از 92 هزار نفر از مردم این شهرستان بصورت اینترنتی ثبت نام کردند.

وی افزود: اگر چه سرشماری اینترنتی برای اولین بار بود که در کشور اجرا می شد اما این روش با استقبال خوب مردم مواجه شد بطوریکه مردم فهیم بانه با استقبال بیش از 60 درصدی خود از این روش سرشماری، پاسخ مناسبی به اعتماد دولت دادند.

  
عذیری، سرشماری نفوس و مسکن را یکی از برنامه های مهم دولت برشمرد و خاطرنشان کرد، این سرشماری نقش مهمی در تصمیم گیری  و برنامه ریزی های آینده دولت برای مردم دارد
و بر همین اساس باید با دقت و جدیت انجام شود.

فرماندار بانه خطاب به مامورین سرشماری هم گفت: کارشما از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و می طلبد که در انجام وظیفه سنگینی که بر دوش تک تک شماها نهاده شده است با دقت و ظرافت خاصی ماموریت خود را انجام دهید.

نماینده عالی دولت در بانه با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی در این سرشماری موظف به همکاری با مامورین آمارگیری هستند همچنین از مردم نیز خواست تا با ماموران سرشماری در ارائه آمار و اطلاعات لازم  نهایت همکاری را داشته باشند.


وی به مردم اطمینان داد که همه اطلاعات این سرشمای به صورت محرمانه است و در اختیار هیچ شخصی قرار نمی‌گیرد بنابراین مردم با اطمینان خاطر اطلاعات خانوار را ارائه دهند.



برچسب ها :

فرماندار بانهثبت نام اینترنتیآمارگیریبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی