جمعه 30 مهر 1395 / 11:21|کد خبر : 1973|گروه : ورزشی

همایش پیاده روی صبحگاهی در بانه برگزار شد + تصاویر

همایش پیاده روی صبحگاهی در بانه برگزار شد + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با حضور جمع کثیری از خانواده های مردم بانه ، همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز جمعه سی ام مهرماه از جلوی دانشگاه آزاد اسلامی بانه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با حضور جمع کثیری از خانواده های مردم بانه، همایش پیاده روی خانوادگی ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه  سی ام مهرماه از جلوی دانشگاه آزاد اسلامی بانه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

رحمان لطفی اقدم رئیس اداره ورزش و جوانان بانه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن تقدیر از حضور مردم بانه در این همایش بیان کرد: این مراسم با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش کردن جامعه برگزار شده است..

وی افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح بالا بردن روحیه نشاط و تعاون و همکاری از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی صبحگاهی است.

گفتنی است این برنامه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بانه و هینت ورزش های همگانی این شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی  برگزار شد.

در خاتمه
نیز جوایزی  به قید قرعه به 30 نفر از  شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد.








 



برچسب ها :

همایش پیاده رویبانههفته تربیت بدنیورزش همگانیسلامتی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی