جمعه 30 مهر 1395 / 11:40|کد خبر : 1974|گروه : فرهنگي

80 دانش آموز بانه ای به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند + عکس

80 دانش آموز بانه ای به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شدند  + عکس

پیش از ظهر امروز 80 دانش آدانش اموز دختر از مدارس بانه در قالب کاروان های راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز طی برگزاری آیینی سومین مرحله کاروان راهیان نور دانش آموزی بانه متشکل از 80 دانش آموز دختر از مدارس نمونه دولتی نیایش و مکاردانش پویندگان عازم مناطق عملیاتی شمالغرب شدند.

سرهنگ رضا کتابعلی مهعاون هماهنگ کننده سپاه بانه در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان بانه اظهار داشت: امروز سومین و آخرین مرحله از   کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران شهرستان بانه عازم منطق عملیاتی شمالغرب کشور خواهند شد .

وی با بیان اینکه این کاروان زیارتی متشکل از 80 نفر دانش‌آموز دختر دوره متوسطه دوم از مدارس نمونه دولتی نیایش و کاردانش پویندگان می باشند افزود: این کاروان در قالب 2 اتوبوس امروز عازم منطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در بانه و سنندج خواهند شد که در ابتدا از مناطق عملیاتی بانه در سیران‌بند بازدید و پس از صرف ناهار و نماز در این یادمان  برای بازدید از مناطق عملیاتی سنندج عازم مرکز استان خواهند شد.

کتابعلی گفت: کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان بانه امشب نیز در رزمایشی که تحت عنوان مردان آسمانی در پادگان رسول اکرم(ص) سنندج برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد  و فردا صبح نیز از تپه الله‌اکبر، باشگاه افسران و خانه کرد سنندج در مرکز استان کردستان بازدید و دیدن مکرده و به امید خدا بعد از ظهر وارد شهرستان بانه خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان بانه گفت: از آبان ماه نیز مرحله دوم کاروان های راهیان نور دانش آموزی ویژه پسران در بانه آغاز خواهد شد که در این مرحله نیز در سه نوبت دانش آموزان پسر از مدارس این شهرستان به اردوهای زیارتی راهیان نور شمالغرب اعزام خواهند شد.

سرهنگ کتابعلی ، اردوهای راهیان نور را مهم‌ترین برنامه فرهنگی در مقابله با هجمه نرم دشمنان دانست و افزود: طبق برنامه ریزی های قبلی  در پاییز امسال بالغ بر یک هزار و صد نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام می‌شوند.

وی آشنایی دانش‌آموزان با خاطرات دفاع مقدس و مناطق عملیاتی را بهترین و مهم‌ترین سلاح برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: بازدید از این مناطق و بازگویی خاطرات آن دوران می‌تواند در دمیدن روح تعهد دینی، اسلامی و معنوی آنها تاثیرگذار باشد.







برچسب ها :

راهیان نوربانهمناطق عملیاتی شمالغربراهیان نور دانش آموزییادمان سیران بند

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی