یکشنبه 2 آبان 1395 / 10:27|کد خبر : 1979|گروه : اجتماعي

معاون فرماندار بانه خبر داد

ثبت نام بیش از 71 درصد جمعیت بانه در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

ثبت نام بیش از 71 درصد جمعیت بانه در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

معاون فرماندار بانه از ثبت نام بیش از 71 درصد جمعیت این شهرستان تا پایان مهلت سرشماری اینترنتی خبر داد.

مهندس جعفر توان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر گفت: بیش از 71 درصد جمعیت شهرستان بانه تا روز جمعه سی ام مهرماه که پایان مهلت سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن بود به صورت اینترنتی ثبت نام کردند.

وی افزود: طبق آخرین آمار، تعداد ثبت نام کنندگان به روش الکترونیکی  در بانه 105 هزار و 698 نفر بوده که این تعداد بیش از 71 درصد از جمعیت شهرستان بانه را تشکیل می دهد.

مهندس توان همچنین به تعداد خانوارهای سرشماری شده به روش الکترونیکی در بانه هم اشاره کرد و گفت: به لحاظ خانواری نیز بیش از 67 درصد خانوارهای شهری و روستایی بانه در سرشماری اینترنتی مشارکت داشته اند.

معاون فرماندار بانه تصریح کرد: آنچه که تا کنون  از داده های  سرشماری اینترنتی مشخص شده در بخش های ننور، آرمرده و نمشیر شهرستان بانه با توجه به درصد جمعیتی با رشد مواجه بودیم.

 

توان همچنین به آغاز مرحله دوم سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان بانه نیز اشاره کرد و گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام اینترنتی مرحله دوم سرشماری در بانه نیز همزمان با سراسر کشور از اول آبان ماه آغاز شده و مامورین در این مرحله با مراجعه به درب منازل نسبت به جمع آوری آمار خانوارها اقدام می کنند.
 

وی با بیان اینکه در بین سوالات سرشماری هیچ سوالی در مورد درآمد و دارایی افراد پرسیده نمی‌شود و این سرشماری هیچ ارتباطی با پرداخت یارانه ندارد به مردم اطمینان داد که همه اطلاعات این سرشمای به صورت محرمانه است و در اختیار هیچ شخصی قرار نمی‌گیرد بنابراین مردم با اطمینان خاطر اطلاعات خانوار را ارائه دهند.

مهندس توان ، سرشماری نفوس و مسکن را یکی از برنامه های مهم دولت برشمرد و خاطرنشان کرد، این سرشماری به لحاظ اینکه  نقش مهمی در تصمیم گیری و برنامه ریزی های آینده دولت برای مردم دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس باید با دقت و جدیت انجام شود.



برچسب ها :

معاون فرماندار بانهسرشماری اینترنتیبانهآمارسرشماری نفوس و مسکن در بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی