دوشنبه 3 آبان 1395 / 17:12|کد خبر : 1985|گروه : فرهنگي

امام جمعه موقت بانه:

خون شهید؛ عزت و امنیت را برای جامعه به ارمغان می آورد

خون شهید؛ عزت و امنیت را برای جامعه به ارمغان می آورد

امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست گفت: این خون شهید است که عزت و امنیت برای جامعه به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، پیش از ظهر امروز مراسم  یادواره شهدای"آبروی محله" در شهرک توحید شهرستان بانه به منظور بزرگداشت شهید " صلاح الدین احمدی" و با حضور اهالی محله شهرک توحید و جمعی از مسئولین محلی بانه در مقابل منزل این شهید سرافراز برگزار شد.

  
ماموستا ملا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان بانه در این مراسم گفت:
شهدا ء با تقدیم کردن جان خود با خدای خود معامله کرده و از این طریق به رستگاری رسیدند و طبق آنچه که در قرآن کریم آمده کسی که در راه خدا شهید می‌شود نمی‌میرد بلکه در پیشگاه خداوند متعال رزق و روزی دارد.

وی امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا دانست و افزود: این شهید است که با نثار خون خود عزت و امنیت را برای جامعه به ارمغان می آورد و اگر شهدا نبودند ما امروز در این مرحله از عزت و امنیت به سر نمی بردیم.


امام جمعه موقت بانه  تصریح کرد: اگر در جامعه ای فرهنگ ایثار و شهادت وجود نداشته  باشد آن جامعه یک  جامعه ضعیف و  رو به زوالی خواهد بود  که  همواره چشم  طمع جهانخواران و مستکبران عالم به دنبال آن بوده و برای رسیدن به مطامع خود مردم آن جامعه را به استثمار خواهند کشید.

وی در ادامه گفت:‌  اما در مقابل  جامعه‌ای که روحیه جهادی و عشق به شهادت دارد، عزیز می‌شود و جامعه‌ای که از جهاد روی برگرداند ذلیل می‌شود، بدین ترتیب شهدا برای ما عزت آورده‌اند بطوریکه اکنون تمام کشورهای جهان در برابر اقتدار ایران اسلامی خاضع هستند و همه به عزت و قدرت ایران اعتراف می‌کنند.

 



برچسب ها :

امام جمعه موقت بانهآبروی محلهشهادتبانهامنیت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی