سه شنبه 4 آبان 1395 / 09:28|کد خبر : 1987|گروه : اقتصادي

اعطای 2 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات به صنایع کشاورزی در بانه

اعطای 2 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات به صنایع کشاورزی در بانه

مدیر جهاد کشاورزی بانه از اعطای 2 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات بانکی به بخش صنایع کشاورزی در این شهرستان طی شش ماه گذشته امسال خبر داد.

جعفر قادرزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،  با اعلام این خبر اظهار داشت: جهاد کشاورزی شهرستان بانه در شش ماهه نخست امسال توانست مبلغی حدود 2 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای صنعتی کشاورزی در بانه جذب و به فعالان در این عرصه ارائه کند.

وی با بیان اینکه مرغداران بانه ای جامعه هدف این میزان تسهیلات بودند افزود: این تسهیلات به  20 واحد  مرغداری در بانه که با بیشترین مشکلات اقتصادی مواجه بودند اعطاء شد.

قادرزاده مهمترین هدف از جذب و پرداخت این تسهیلات بانکی به بخش صنایع کشاورزی در شهرستان بانه  را حمایت از واحدهای تولیدی این شهرستان در راستای تثبیت اشتغال پایدار برشمرد و گفت: صنعت مرغداری یکی از صنعت های برتر شهرستان بانه و حتی استان کردستان به شمار می رود که  امیدواریم با پرداخت تسهیلات مذکور موانع تولید این واحدهای تولیدی را تا حد زیادی برطرف کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی بانه،
تصریح کرد: در حال حاضر  75 واحد مرغداری در سطح شهرستان بانه فعالیت دارند که از طریق این تعداد واحد مرغداری فعال در سطح شهرستان بانه  سالانه حدود 9600 تن گوشت سفید مرغ تولید می شود.


وی، توجه به مسایل و مشکلات بخش صنایع کشاوری به ویژه مرغداری های  سطح شهرستان بانه را یک ضرورت دانست و بیان کرد ، جهاد کشاورزی بانه با توجه به رسالتی که در این حوزه احساس می کند توانسته اعتبارات مناسبی را برای تقویت و توسعه این بخش جذب کند بطوریکه شهرستان بانه در زمینه جذب تسهیلات رتبه سوم استان کردستان را دارد.

 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی