سه شنبه 4 آبان 1395 / 11:34|کد خبر : 1992|گروه : فرهنگي

جانشین سپاه بانه:

شهیدان سخاوتمند ترین قشر جامعه هستند

شهیدان سخاوتمند ترین قشر جامعه هستند

جانشین سپاه بانه با بیان اینکه شهداء از تمام هستی خود گذشتند تا مروز ما در امنیت زندگی کنیم گفت: شهیدان سخاوتمند ترین قشر جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ احمد فرجی، در مراسم یادواره شهدای "آبروی محله" شهرک توحید بانه که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید صلاح الدین احمدی برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در جامعه گفت:امنیت و اقتدار ایران اسلامی در شرایط کنونی منطقه مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام و شهداء است که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هر جامعه ای می تواند زمینه ساز پیشرفت و تعالی در آن کشور باشد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره های متعدد شهدا و همچنین  یادواره های شهدای "آبروی محله " در شهرستان بانه  این برنامه را  یکی از گام های مهم در ترویج فرهنگ ایثارگری در بین اقشار جامعه بویژه نسل جوان دانست و افزود: برگزاری یادواره شهدای آبروی محله که به منظور شناساندن و بزرگداشت شهید همان محله بزرگزار می شود به ما نشان می دهد که به برکت خون همین شهید است که امروز ما در کمال امنیت و آرامش مسیر کوچه و خیابان محل زندگی خود  را طی می کنیم  و  به سلامت به خانه می رسیم.


سرهنگ فرجی، امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون جانفشانی های شهیدان ، جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس دانست وگفت: شهدا و ایثارگران با از خودگذشتگی و تقدیم همه هستی خود که جان عزیزشان بود انقلاب اسلامی و کشور را بیمه کردند  و از همین روست که می توانیم بگوییم شهداء سخاوتمندترین و بخشنده ترین اقشار جامعه ما هستند که چرایی اقتدار ملت ایران در شرایط کنونی را  تنها باید در  سایه این سخاوت آنان  در جامعه جست و جو کرد.

جانشین سپاه بانه همه ملت ایران را مدیون خون شهدا دانست و گفت: امروز بایستی با تداوم بخشیدن به راه شهیدان و باقی ماندن در این مسیر دین خود را به این بزرگواران  اداء کنیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد که به منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و الگوپذیری از ایثارگری های شهیدان برگزاری چنین آئین هایی ضروری است و امیدواریم که در آینده شاهد گسترش  روز افزون فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه باشیم.


 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی