پنجشنبه 6 آبان 1395 / 12:25|کد خبر : 1995|گروه : اجتماعي

معاون فرماندار بانه:

روستاهای گازکشی شده بانه تا موقع اشتراک پذیری سهمیه نفت دریافت می کنند

روستاهای گازکشی شده بانه تا موقع اشتراک پذیری سهمیه نفت دریافت می کنند

معاون فرماندار بانه گفت: روستاهای بانه که هم اکنون دارای شبکه گاز هستند ولی هنوز اشتراک پذیری نشده اند نیز سهمیه نفت دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، چهارمین جلسه کارگروه سوخت شهرستان بانه صبح امروز با حضور کلیه اعضای این کارگروه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مهندس جعفر توان معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار بانه در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت نفت رسانی به موقع به روستاها و مناطق صعب العبور شهرستان بانه خواستار تسریع در روند توزیع سوخت زمستانی به روستاهای این شهرستان بویژه روستاهای مرزی و صعب العبور شد.

وی با بیان اینکه  برخی از روستاهای بانه دارای شبکه گاز هستند ولی هنوز بنا به دلایل فنی از طرف شرکت گاز بانه اشتراک پذیری نشده اند افزود: این روستاها که بیشتر آن در بخش نمشیر می باشد امسال نیز تا موقع اشتراک پذیری آنها از سهمیه نفت برخوردار می شوند.

معاون فرماندار بانه در بخش دیگری از سخنان خود به تا مین سوخت اضطراری برای واحدهای مرغداری و نانوایی های روستایی این شهرستان که هنوز دوگانه سوز نشده اند نیز تاکید کرد و خواستار تامین سوخت اظطراری این واحدها شد.

مهندس توان در ادامه خاطرنشان کرد، آن دسته از خبازی های شهر بانه نیز که تا کنون به سوخت پاک مجهز نشده اند هم می بایست در اسرع وقت نسبت به وصل کردن خبازی خود به شبکه گاز شهری اقدام کنند.

 وی در خصوص سهمیه  نفت برای مساجد روستایی بانه هم گفت: در خصوص میزان سهمیه  نفتی که برای مساجد روستایی بانه در نظر گرفته می شود نیز می بایست این موضوع با هماهنگی بخشداران و هیئت امنای مساجد مذکور به آنها تعلق بگیرد.

معاون فرماندار بانه همچنین در زمینه تامین سهمیه  نفت برای مدارس روستایی این شهرستان نیز به ضرورت تکمل لیست نهایی این مدارس از طرف آموزش و پرورش بانه تاکید کرد و گفت: این لیست می بایستی حدکثر تا پانزدهم آبانماه تکمیل و به فرمانداری این شهر اعلام شود.



 



برچسب ها :

معاون فرماندار بانهتوزیع نفتروستابانهسهمیه نفتاشتراک پذیری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی