پنجشنبه 6 آبان 1395 / 12:22|کد خبر : 1996|گروه : اجتماعي

رئیس شرکت نفت بانه:

95 درصد سهمیه نفت سفید در بانه اعلام شده است/ توزیع 70 درصدی سهمیه فرآورده های نفتی در روستاهای بانه

95 درصد سهمیه نفت سفید در بانه اعلام شده است/ توزیع 70 درصدی سهمیه فرآورده های نفتی در  روستاهای بانه

رئیس شرکت نفت بانه با بیان اینکه 95 درصد سهمیه نفت سفید در این شهرستان اعلام شده است گفت:تا کنون 70 درصد از این سهمیه اعلام شده توسط فروشندگی های روستایی در بین روستاییان بانه توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، واحد بلالی صبح امروز در چهارمین جلسه کارگروه سوخت شهرستان بانه که در فرمانداری این شهر برگزار شد، از اعلام 95 درصدی سهمیه فرآورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

 وی با اشاره به میزان نفت توزیع شده در بین روستاییان بانه نیز افزود: تا امروز بیش از 70 درصد سهمیه اعلام شده نیز توسط نمایندگی های فروشندگی روستایی در بین روستاییان و مرزنشینان بانه توزیع شده است که سی درصد باقی مانده نیز تا پایان آبانماه سالجاری در مناطق روستایی و صعب العبور بانه توزیع خواهد شد.

رئیس شرکت نفت بانه میانگین سهمیه نفت برای هر خانوار روستایی در این شهرستان را در طول سال 1900 لیتر عنوان کرد و گفت: این میزان سهمیه  تعیین شده برای خانوارها بسته به جمعیت خانوارهای روستایی از 1600 تا 1900 لیتر متغیر است.


بلالی خاطرنشان کرد که در حال حاضر، 25 عامل فروشندگی نفت سفید در سطح شهرستان بانه وجود دارد که از این تعداد، 21 عامل فروشندگی روستایی نفت مورد نیاز روستاهای فاقد گاز و مناطق صعب العبور بانه را بر عهده دارد و 4 عامل فروشندگی نیز در سطح شهر فعالیت می کنند.



برچسب ها :

توزیع نفت در بانهتوزیع نفت در مناطق روستایی و صعب العبور بانهبانهنفتفرآورده های نفتی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی