جمعه 7 آبان 1395 / 12:18|کد خبر : 1997|گروه : ورزشی

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش،

مسابقه دو استقامت در بانه برگزار شد + تصاویر

مسابقه دو استقامت در بانه برگزار شد + تصاویر

مسابقه دو استقامت به مناسبت هفته تربیت بدنی و در چهار رده سنی صبح امروز در شهرستان بانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه دو میدانی در چهار رده سنی( زیر 30 سال، 30 تا 40 سال، 40 تا 50 و 50 سال به بالا) صبح امروز با حضور 80 دونده در این چهار رده سنی در شهرستان بانه برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه از ابتدای جاده سورین تا داخل شهر بویین را به مسافت 5 هزار متر دویدند که در پایان به نفرات برتر در هر گروه سنی جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

 رحمان لطفی اقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، این مسابقه را از برنامه های پیش بینی شده در هفته تربیت بدنی عنوان کرد  و گفت: با توجه به تراکم بالای برنامه های اجرا شده در هفته تربیت بدنی و ورزش این مسابقه با یک هفته تاخیر برگزار شد.

وی برگزاری  همایش پیاده روی جمعه گذشته را نیز یکی دیگر از دلایل تاخیر در اجرای این مسابقه برشمرد و افزود: از آنجایی که این مسابقه نیز به هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی، فوریت های پزشکی و سایر نهادهای دولتی نیاز داشت به امروز موکول شد که خوشبختانه با استقبال خوب ورزشکاران نیز مواجه شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه، دو میدانی را یکی از ورزش های پایه و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز هیئت دو میدانی شهرستان بانه یکی از هیئت های فعال در این شهرستان می باشد که امیدواریم با اجرای چنین مسابقاتی نیز هر روز بر توفیق و موفقیت آنها در این رشته مادر و پرطرفدار افزوده شود.

رزگار محمدی رئیس هیئت دو میدانی شهرستان بانه نیز در گفت و گو با  خبرنگار آرباباخبر، مهمترین هدف از برگزاری مسابقه دو استقامت در این چهار  رده سنی را ترویج واشاعه فرهنگ ورزش بویژه ورزش دو میدانی در سطح جامعه قلمداد کرد و گفت: امروز هیئت دو میدانی در شهرستان بانه در رشته های دو استقامت، نیمه استقامت  و صحرانوردی دارای تیم بوده و مشغول فعالیت می باشند.
 

رئیس هیئت دومیدانی شهرستان بانه همچنین از برنامه ریزی برای تشکیل تیم دو سرعت در شهرستان بانه نیز خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و تدابیری که در این حوزه در حال انجام است امیدواریم که  تیم دو سرعت هیئت دو میدانی شهرستان بانه نیز در آینده نزدیک فعالیت خود را آغاز کند.

گفتنی است که در پایان این مسابقه طی برگزاری مراسمی به نفرات اول تا چهارم در هر رده سنی جوایزی به رسم یادبود اهداء شد که در گروه سنی زیر سال حسن قائمی نفر اول، در رده سنی 30 تا 40 سال حمزه رشیدی و در رده سنی 40 تا 50 سال هم حامد احمدی موفق به کسب  مقام نخست شدند.
















برچسب ها :

مسابقه دو استقامتبانهورزشهفته تربیت بدنیفرهنگ ورزشهیئت دومیدانی شهرستان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی