پنجشنبه 19 شهریور 1394 / 09:33|کد خبر : 2|گروه : سياسي

معاون سياسي فرماندار بانه:

وقايع دفاع مقدس باید براي نسل جوان تبيين شود

وقايع دفاع مقدس باید براي نسل جوان تبيين شود

معاون سياسي فرماندار بانه با بيان اينكه هفته دفاع فرصتي مغتنم براي انتقال فرهنگ ايثار و شهادت است گفت: سعي شود در اين هفته، بيشتر از گذشته وقايع مقدس براي نسل جوان تبيين شود.

به گزارش آرباباخبر، نژاد شهيدي معاون سياسي فرماندار بانه صبح امروز 18 شهريور ماه در اولين جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته دفاع مقدس اين شهرستان، كه در سالن جلسات فرمانداري بانه برگزار شد با اشاره به فرا رسيدن سي و پنجمين سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سي و پنج سال قبل استكبار جهاني كه منافع و جايگاه خود را پس از پيروزي انقلاب اسلامي در ايران از دست داده بود، با تهييج صدام حسين رئيس جمهور ديكتاتور و اسبق كشورعراق، اين كشور  را به جان مردم ايران انداخت كه با دفاع جانانه ملت بزرگ ايران مواجه شد.

وي با بيان اينكه تاريخ 8 ساله دفاع مقدس پر از وقايع تلخ و شيرين براي ملت ايران است افزود: امروز همه ما وظيفه داريم كه اين وقايع را براي قشر جوان كه نسل سوم انقلاب هستند بازگو كرده و آنها را با فرهنگ ايثار و شهادت آشنا كنيم.

 شهيدي تصريح كرد: عوامل متعددي در پيروزي ملت ايران در جنگ 8 ساله سهيم بود كه در اين بين، هوشياري و از خودگذشتگي ملت ايران از يك سو و رهبري داهيانه حضرت امام (ره) از طرف ديگر بيشتر از ديگر عوامل قابل توجه است.

معاون سياسي فرماندار بانه گفت:  امروز ملت ايران پس از گذشت 37 سال از عمر انقلاب، همچنان به ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي پاي بند هستند و در طول اين مدت علي رغم فراز و نشيب هاي متعددي كه پشت سر گذاشته اند روز به روز محكم تر از گذشته در راه تداوم و بقاي اين انقلاب تلاش مي كنند.   



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی