یکشنبه 9 آبان 1395 / 13:50|کد خبر : 2002|گروه : ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه خبر داد:

فعالیت بیش از 1600 ورزشکار سازمان یافته ورزش های همگانی در بانه

فعالیت بیش از 1600 ورزشکار سازمان یافته ورزش های همگانی در بانه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه گفت: اکنون بیش از 1600 ورزشکار سازمان یافته در هیئت ورزش های همگانی بانه فعالت می کنند.

 به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز طی آیینی از ورزشکاران و مربیان ورزش های همگانی شهرستان بانه که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان  و در محل سالن آمفی تئاتر کانون ولایت بانه برگزار شد، تجلیلل شد.

رحمان لطفی اقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه در این مراسم، با اشاره به ضرورت ورزش در جامعه امروزی گفت: کم شدن فعالیت های بدنی به واسطه گسترش  شهرنشینی در جوامع و ماشینی شدن اغلب کارها انسان جامعه کنونی را از گرایش به ورزش ناگزیر کرده است.

   وی ضمن تقدیر از مشارکت حداکثری ورزشکاران فعال هیئت ورزش های همگانی شهرستان بانه در برنامه های هفته تربیت بدنی امسال  افزود: هیئت ورزش های همگانی شهرستان بانه
امسال در برنامه های متنوعی که به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی در  این شهر اجرا شد، حضور چشمگیری داشتند که این حضور علی رغم اینکه  رونق خاصی به برنامه های هفته ورزش بخشیده بود از طرفی دیگر نیز در ترویج فرهنگ ورزش و نشاط در جامعه تاثیر بسزایی داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 1600 ورزشکار سازمان یافته در ورزش های همگانی شهرستان بانه مشغول فعابیت هستند که خوشبختانه بیشتر این افراد را نیز بانوان تشکیل می دهند.

لطفی اقدم،
با اشاره به رشته های فعال ورزش های همگانی در بانه گفت: رشته های ایروبیک، یوگا، آمادگی جسمانی، پلاتس، پیاده روی و کوهنوردی  از جمله رشته های فعال و پرطرف دار در بانه است.
 

وی همچنین به نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی نیز اشاره کرد و افزود: در دنیای پر از هیجان و استرس  امروز، گرایش اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان به ورزش می تواند نقش مهمی در کاهش بزه های اجتماعی و آسیب های ناشی از این موضوع داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه همچنین با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در شهرستان بانه خاطرنشان کرد، اگرچه طی چند سال اخیر به واسطه ورود بخش خصوصی در احداث فضاهای ورزشی مشکل کمبود فضا در این حوزه تا حدودی مرتفع شده اما بازهم با کمبود فضاهای ورزشی در بانه مواجه هستیم .

لطفی اقدم ضمن تاکید به ضرورت استفاده از پتانسیل  بخش خصوصی در احداث فضاهای جدید ورزشی در شهرستان بانه گفت: اداره ورزش و جوانان بانه از کسانیکه می خواهند در این حوزه وارد شوند با تمام توان حمایت می کند.

 

وی برخورداری شهرستان بانه از موهبت طبیعی کوه و همچنین طبیعت مناسب این شهرستان را نیز یک ظرفیت خدادادی برای گرایش آحاد شهروندان بانه ای  به رشته های ورزشی همچون کوهنوردی و پیاده روی برشمرد و گفت: باید قدردان این موهبت الهی بود و از این نعمتی که به صورت رایگان در اختیار مردم بانه  ای قرار گرفته است نهایت یهره برداری و استفاده را کرد.



 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی