یکشنبه 9 آبان 1395 / 15:27|کد خبر : 2003|گروه : ورزشی

طی برگزاری آیینی؛

ورزشکاران برتر هیئت ورزش های همگانی بانه تجلیل شدند + تصاویر

ورزشکاران برتر هیئت ورزش های همگانی بانه تجلیل شدند + تصاویر

امروز طی برگزاری آیینی از ورزشکاران برتر و مربیان هیئت ورزش های همگانی بانه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز طی برگزاری آیینی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بانه و نایب رئیس هیئت ورزش های همگانی این شهرستان از ورزشکاران برتر و مربیان هیئت ورزش های همگانی بانه تجلیل شد .

رحمان لطفی اقدم رئیس اداره ورزش و جوانان بانه مهمترین هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مربیان و ورزشکاران برتر هیئت ورزش های همگانی این شهرستان که در اجرای برنامه های هفته تربینت بدنی حضوری فعال داشتند عنوان کرد.

 

وی در ادامه افزود: در این مراسم همچنین ار تعدادی از ورزشکاران برتر شهرستان بانه که موفق به مقام های قهرمانی شندند نیز تجلیل خمی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه ضمن ابراز خرسندی از فعال بودن هیئت ورزش های همگانی این شهرستان خاطرنشان کرد که امروز، هیئت ورزش های همگانی شهرستان بانه با داشتن 1637 ورزشکار سازمان یافته در اکثر رشته های ورزش همگانی فعالیت مستمر و گسترده ای دارد.

 

لطفی اقدم با بیان اینکه بانوان بانه ای با جمعیت  یک هزار و 267 نفری بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته در هیئت ورزش های همگانی شهرستان  را به خود اختصاص داده اند گفت:  رشته های پیاده روی، یوگا، کوهنوردی، آمادگی جسمانی، ایروبیک و پلاتس از جمله رشته های پرطرفدار در بین بانوان بانه ای است.

وی نقش ورزش های همگانی را در گرایش شهروندان بانه ای به رشته های ورزشی و  ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی  در بین آحاد جامعه نقشی انکار ناپذیر دانست و گفت: امروز ورزش های همگانی موجب  ترغیب قشر عظیمی از مردم بانه به سوی ورزش های گروهی و همگانی شده بطوریکه گرایش مردم این شهر به رشته های ورزشی مانند پیاده روی و کوهنوردیروز به روز در حال ازدیاد است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه، ضمن تاکید بر ضرورت تجهیز مربیان به علم روز خاطرنشان کرد که مربیان ورزشی می توانند بسیاری از مهارت ها و مفاهیم اجتماعی را از طریق ورزش به متربیان خود منتقل کنند و از این پتانسیل در بعد تربیتی نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشند.








 

  


 



برچسب ها :

هیئت ورزش های همگانی بانهبانهورزش های همگانیورزش

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی