یکشنبه 9 آبان 1395 / 17:10|کد خبر : 2004|گروه : ورزشی

مدیر آموزش و پرورش بانه، خواستار تسریع در تحویل سالن ورزشی توحید شد

مدیر آموزش و پرورش بانه، خواستار تسریع در تحویل سالن ورزشی توحید شد

مدیر آموزش و پرورش بانه، ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه ورزشی توحید، خواستار تسریع در روند تحویل این سالن ورزشی به آموزش و پرورش بانه شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه در سال 95 که نخستین جلسه این شورا در سال تحصیلی جدید هم بود امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و کلیه اعضای این شورا، در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بانه برگزار شد.


رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه و همچنین دبیر شورای آموزش و پرورش این شهر در ابتدای این جلسه به بخشی از اقدامات آموزش و پرورش بانه در مهر ماه سالجاری، اشاره کرد و گفت:  برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان تازه ورود به هر سه مقطع تحصیلی ( جشن غنچه ها، شکوفه ها و جوانه ها)، افتتاح سه واحد آموزشی در بانه با حضور مهندس بیگلری و مسئولین استانی ، اجرای به موقع پروژه مهر و اعزام دانش آموزان مدارس بانه به اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور از جمله این اقدامات مهم در مدت مذکور می باشد.

وی افزود: خوشبختانه امسال علی رغم تمام کمبودهایی که در بحث نیروی انسانی و معلم در بانه با آن مواجه بودیم همه کلاس های درس در مدارس روستایی و شهری بانه دارای معام هستند بطوریکه حتی در دور افتاده ترین روستاهای بانه که دو دانش آموز دارد نیز معلم داریم.

خضری در ادامه سخنان خود به برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در بانه هم اشاره کرده و ضمن ارائه گزارشی از این المپیادهای درون مدرسه ای گفت: المپیادهای درون مدرسه ای در مدارس بانه با قوت در حال اجرا ست و  تا این لحظه در این حوزه مشکلی نداریم.

مدیر آموزش و پرورش بانه با بیان اینکه پس از پایان المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای برای برگزاری  المپیادهای برون مدرسه ای با مشکل فضای ورزشی مواجه خواهیم شد خاطرنشان کرد که،  تحویل سالن ورزشی توحید می تواند مشکل ما را در این حوزه تا حد قابل توجهی مرتفع کند.

 

وی ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه ورزشی توحید، خواستار تسریع در روند تحویل این سالن ورزشی به آموزش و پرورش شهرستان بانه شد.

 خضری، عدم انجام تعهدات از سوی پیمانکار قبلی  را که موجب خلع ید او از ادامه اجرای پروژه مذکور شد را از جمله دلیل اصلی در طولانی شدن پروسه تکمیل این پروژه ورزشی عنوان کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش بانه با اشاره به اهمیت ورزش و تاثیر آن در کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان گفت: با توجه به اینکه این پروژه از پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی برخوردار است امیدواریم که با جایگزین کردن پیمانکار، سالن ورزشی توحید در اسرع وقت تحویل آموزش و پرورش بانه داده شود تا شاهد گسترش فعالیت های ورزشی دانش آموزان در این فضا باشیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت شورای شهر بانه در اجرای  برنامه های فرهنگی متعدد طی چند سال اخیر خواستار همکاری و مساعدت مالی شورای اسلامی شهر بانه به آموزش و پرورش این شهر در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با آسیب های اجتماعی با اولویت خانواده شد.

گفتنی است که بررسی درخواست بخشداری آرمرده در خصوص واگذاری ساختمان مدرسه ی مازاد روستای کوخ مامو از دیگر محورهای دستور کار  ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش بانه بود که این موضوع نیز با نظر موافق اعضای شورای آموزش و پرورش این شهر به منظور واگذاری این زمین به بخشداری آرمرده برای تائید نهایی به شورای آموزش و پرورش استان کردستان ارجاع داده خواهد شد .





 


 



برچسب ها :

شورای آموزش و پرورش بانهکمبود معلم در بانهپروژه مهرمهندس بیگلریسالن ورزشی توحیدالمپیادهای درون مدرسه ایآسیب های اجتماعی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی