دوشنبه 10 آبان 1395 / 15:32|کد خبر : 2006|گروه : اجتماعي

مدیر کمیته امداد بانه:

17 هزار قلک دانش آموزی در مدارس بانه توزیع شد

17 هزار قلک دانش آموزی در مدارس بانه توزیع شد

مدیر کمیته امداد شهرستان بانه از توزیع 17 هزار قلک دانش آموزی به منظور اجرای طرح احسان دانش آموزی در مدارس این شهر خبر داد.

جلال خلیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع گفت: ﻃﺮح اﺣﺴﺎن داﻧﺶ آﻣﻮزی ﻃﺮﺣﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ هرساله پس از بازگشایی مدارس ﺗﻮﺳﻂ ﮐﻤﯿﺘﻪ اﻣﺪاد حضرت امام خمینی (ره) بانه ﺑﺎ ھﻤﮑﺎری اداره آﻣﻮزش و ﭘﺮورش این شهرستان همزمان با سراسر کشور اﺟﺮا ﻣﯽ ﺷﻮد.

وی با بیان اینکه این طرح در بین دانش آموزان پایه ابتدایی و متوسطه اول شهری اجرا می شود افزود: امسال بالغ بر 17 هزار قلک پلاستیکی توسط کمیته امداد بانه در بین دانش آموزان مدارس این شهر در پایه های مذکورر توزیع شده است.

  
خلیلی مهمترین هدف از اجرای این طرح را کمک به دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: این طرح به منظور مشارکت دانش آموزان مدارس در عرصه کمک به نیازمندان و ارتقای روحیه هم نوع دوستی در بین آنان توسط کمیته امداد بانه با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهر در مدارس اجرا می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بانه با بیان اینکه این طرح از هشتم آبانماه آغاز و تا هشتم بهمن ماه امسال به مدت دو ماه نیز ادامه خواهد داشت افزود: کمک ها و مساعدت های دانش آموزان مشمول طرح در پایان جمع آوری و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به نیازمندان اهدا می شود.


وی میزان کمک های جمع آوری شده این طرح در سال گذشته را بیش از 123 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: سال گذشته این مبلغ از توزیع 15 هزار قلک جمع آوری شد و امسال با توجه به اینکه تعداد قلک ها بیشتر از سال گذشته است امیدواریم مبلغ بیشتری هم نسبت به سال قبل جمع آوری شود.



 



برچسب ها :

قلک دانش آموزیبانهکمیته امدادطرح احسان و نیکوکاری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی