پنجشنبه 13 آبان 1395 / 12:00|کد خبر : 2018|گروه : سياسي

راهپیمایی 13 آبان در بانه برگزار شد

راهپیمایی 13 آبان در بانه برگزار شد

مراسم راهپیمایی 13 آبان پیش از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم بانه در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مراسم روز دانش آموز و راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور و پیش از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم بانه در این شهر برگزار شد.

این راهپیمایی از مقابل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه آغاز و به سمت میدان امام خمینی بانه ختم شد که در طول مسیر شرکت کنندگان در این مراسم ،با سر دادن شعارهایی مانند « مرگ‌بر آمریکا» مرگ بر اسرائل«  و «سیزدهم آبانماه یوم الله ست یوم الله"  نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های استکباری آمریکا نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن حسینی مسئول نماینده ولی فقیه در هنگ مرزی شهرستان بانه که سخنران اصلی مراسم 13 آبان شهر بانه بود نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سیزده آبان 1358 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان آن دوره ناشی از بصیرت دانشجویی و تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) بود .
 

وی به عظمت این حرکت دانشجویی از دیدگاه امام خمینی(ره) نیز پرداخت و افزود: ارزش و عظمت این اقدام به حدی بزرگ بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران از این حرکت دانشجویی بعنوان انقلاب دوم ملت ایران نام برد.

حجت الاسلام حسینی، استکبار ستیزی و استقلال خواهی ملت ایران را از جمله پیام های مهم 13 آبان سال 58 که منجر به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد عنوان کرد و یاد آور شد که امروز نیز علی رغم گذشتن بیش از چند دهه از آن تاریخ، ملت ایران با همان روحیه انقلابی اوایل انقلاب در برابر سیاست های غلط و استکباری  آمریکا ایستاده اند و هرگز تسلیم  آمریکا و ایادی سرسپرده آنها در جهان و منطقه خاورمیانه نخواهند شد.

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی بانه، استکبار ستیزی و تسلیم نشدن ملت ایران در برابر زورگویان جهان را ناشی از آموزه های دین مبین اسلام و مکتب سید الشهداء(ع) عنوان کرد و گفت: مسلمان واقعی با تاسی از آموزه های اسلام ناب و مکتب اهل بیت پیامبر(ص) هرگز تسلیم استکبار نخواهند شد.

وی به نزدیک شدن اربعین حسینی(ع) نیز اشاره کرد و گفت: کشور عراق امسال میزبان 20 میلیون زائر و عاشق اهل بیت پیامبر(ص) از سرتاسر دنیا خواهد بود و این برای چندمین سال است که این کشور جنگ زده و درگیر با تروریسم،  توانسته به بهترین نحو ممکن سلامت و امنیت ده ها میلیون زائر را تامین کند و این در حالیست که رژیم مزدور و سرسپرده آل سعود از اداره مناسک حج برای دو میلیون زائر بیت الله الحرام عاجز و درمانده است.

گفتنی است که در پایان شرکت کنندگان در این مراسم پس از قرائت قطعنامه و تایید آن با ندای الله اکبر پرچم رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند.

 

 



 

 



برچسب ها :

راهپیمایی 13 آبانبانهاستکبارروز دانش آموز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی