دوشنبه 17 آبان 1395 / 20:22|کد خبر : 2030|گروه : سياسي

سانحه رانندگی در نزدیکی روستای کوپیچ بانه دو مصدوم برجای گذاشت + تصاویر

سانحه رانندگی در نزدیکی روستای کوپیچ بانه دو مصدوم برجای گذاشت + تصاویر

سانحه رانندگی عصر امروز در نزدیکی روستای کوپیح شهرستان بانه در سه راهی کشتارگاه دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، در پی برخورد یک دستگاه تویوتای لندکروز با یک دستگاه وانت پیکان در نزدیکی روستای کوپیچ در سه راهی کشتارگاه دو نفر مصدوم شدند.

سروان شاهرخ امانی رئیس پلیس راه محور بانه - سقز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،  با ابراز تاسف از وقوع این حادثه علت تصادف را انحراف به چپ وانت پیکان عنوان کرد و گفت: تجاوز به چپ راننده  وانت پیکان و عدم توانایی راننده این خوردو به علت کهولت سن علت اصلی حادثه رانندگی امروز عصر روستای کوپیچ بوده است.

رئیس پلیس راه بانه سقز تصریح کرد: در اثر این سانحه، راننده پیکان وانت و سرنشین تویوتا مصدوم شدند که بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان صلاح الدین ابوبی بانه منتقل شدند.

 

وی حال عمومی مصدومین را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: اگر چه شدت تصادف زیاده بوده اما خوشبختانه این حادثه رانندگی تا کنون کشته ای نداشته و حال عمومی هر مصدوم خوب گزارش شده است.

امانی خاطرنشان کرد که اگر چه در این حادثه، راننده تویوتا لندکروز مقصر نبوده اما در بیشتر تصادفات رانندگی با این نوع خودروی سواری مقصر رانندگان تویوتا می باشند که امید است این عزیزان با رعایت هر چه بیشتر مقررات راهنمایی و رانندگی،  سرعت مجاز و رعایت حق تقدم مانع از وقوع هر گونه حادثه رانندگی شوند که جان خود و دیگران را به خطر می اندازد .






 



برچسب ها :

سانحه رانندگیبانهتصادفروستای کوپیچانحراف به چپ

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی