یکشنبه 3 آبان 1394 / 15:24|کد خبر : 204|گروه : فرهنگي

فراخوان اولین جایزه ادبی کتاب کُرد دکتر ابراهیم یونسی انتشار یافت

فراخوان اولین جایزه ادبی کتاب کُرد دکتر ابراهیم یونسی انتشار یافت

فراخوان اولین جایزە ادبی کتاب کُرد با نام جایزه ادبی دکتر ابراهیم یونسی که قرار است اسفندماه در بانه برگزار شود منتشر شد.

به گزارش آرباباخبر، در متن این فراخوان آمده است: شرکت کنندگان باید در بخش کتاب، شعر ، داستان کوتاه و بلند(رمان) آثاری را به دبیرخانه بفرستند که به زبان کُردی سورانی نوشته شده باشد.
در متن این فراخوان همچنین آمده است باید، نویسندگان، شاعران، مترجمان، محققان و مرکزهای چاپ و نشر کتاب نیز از هر کتاب چهار نسخه را به دبیرخانه ارسال کنند.
بر اساس متن فراخوان در بخش ترجمه (از زبان کُردی به فارسی یا از کُردی به فارسی و زبان های دیگر ) نیز باید یک نسخه از کتاب ترجمه شده نیز همراه چهار نسخه از اثر ترجمه شده ارسال شود.
در بخش تحقیق نیز، پژوهش هایی که با زبان های فارسی و کُردی با موضوع های ادبی و فرهنگی مربوط به مناطق کردنشین نوشته شده باشند پذیرفته می شوند و دوره انتشار کتاب های منتشر شده باید مربوط به سال 1391 تا پایان آبان ماه 94 باشند.
در بخش ویژه نیز مقاله و تحقیقی که با موضوع معرفی کتاب هایی که با زبان کُردی نوشته شده و ویژگی های مقاله نویسی علمی در آن رعایت و در یکی از نشریات رسمی منتشر شده باشد در این جشنواره شرکت داده خواهد شد.
همچنین جایزه ای ویژه برای انتشارات هایی که چارچوب داخلی جشنواره و ضوابط را رعایت کرده باشند معرفی خواهد شد.
دبیرخانه این جایزه ادبی که در بانه به آدرس صندوق پستی ١5١ و تلفن 08734236599 و سایت اینترنتی www.xellat.com مستقر است اعلام کرده که آخرین مهلت برای ارسال آثار اول آذر ماه سال جاری خواهد بود.
دبیرخانه از شرکت کنندگان خواسته تا همراه ارسال آثار ، نام ،نام خانوادگی،رایانامه، تلفن ثابت و همراه و آدرس خود را نیز با آن بفرستند.



برچسب ها :

دکتر ابراهیم یونسیجایزه ادبی کتاب کرد؛ بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی