چهارشنبه 19 آبان 1395 / 22:30|کد خبر : 2046|گروه : سياسي

اشکان مهران قویترین مرد بانه شد

اشکان مهران قویترین مرد بانه شد

اشکان مهران در فینال مسابقات قویترین مردان بانه که شامگاه امشب در ورزشگاه شهید صفری بانه برگزار شد با کسب 37 امتیاز بعنوان قویترین مرد معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار آرباباخبر، فینال مسابقات قویترین مردان بانه شامگاه امشب بین 8 ورزشکار از این شهرستان و با حضور علی پژگل رئیس هیئت بدنسازی استان کردستان، رحمان لطفی اقدم رئیس اداره ورزش و جوانان بانه، شهردار، اعضای شورای اسلامی و جمع کثیری از شهروندان بانه ای علاقمند به وررزش در باشگاه شهید صفری بانه برگزار شد.

این مسابقات با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه و هیئت بدنسازی این شهرستان در دو مرحله و 4 آیتم برگزار شد که بالا بردن کنده 100 کیلوگرمی، حمل دو چمدان به وزن 120 کیلو گرم و غلط دادن لاستیک 320 کیلوگرمی از آیتم های مرحله اول بود و در مرحله دوم نیز قرار دادن گوی 140 کیلوگرمی روی میز و بلافاصله بالای سر بردن کنده 100 کیلوگرمی و غلط دادن لاستیک 320 کیلوگرمی بصورت متوالی از آیتم های مرحله دوم بود.


در نهایت اشکان مهران با کسب 37 امتیاز نفر اول و  پیمان شریفی نیز با کسب 37 امتیاز مقام دوم  و در آخر عبدالله محمودزاده نیز با کسب 29 امتیاز نفر سوم این مسابقه شد البته اشکان مهران و پیمان شریفی که هر دو 37 امتیازی شده بودند  بدلیل اینکه اشکان مهران در 3 آیتم اول شده بود و پیمان شریفی در 2 آیتم، به همین دلیل اشکان مهران با کسب امتیاز 37 از سوی هیئت داوران توانست مقام نخست و عنوان قوی ترین مرد بانه را به خود اختصاص دهد.

علی پژگل رئیس هیت بدنسازی استان کردستان نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران سطح این مسابقه را در حد مطلوب ارزیابی کرد و گفت نفر اول این مسابقه در مسابقات قوی ترین مردان استان کردستان و در صورت قبولی در مسابقات استانی برای شرکت در مسابقات قویترین مردان کشور  اعزام خواهد شد.


وی افزود: امسال قوی ترین مسابقات مردان استان کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اول مهر ماه سالجاری برگزار شد که انشاء الله در مسابقات سال آینده شاهد حضور قوی ترین مرد بانه در مسابقات استانی خواهیم بود.
 



برچسب ها :

اشکان مهرانقوی ترین مرد بانهبانههیئت بدنسازیاداره ورزش و جوانان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی