یکشنبه 3 آبان 1394 / 15:01|کد خبر : 205|گروه : اجتماعي

رئیس شورای اسلامی بانه:

تندیس محمد اوراز در میدان کوهنورد بانه نصب می شود

تندیس محمد اوراز در میدان کوهنورد بانه نصب می شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان بانه از نصب و رونمایی تندیس کوهنورد نامی ایران محمد اوراز، در میدان کوهنورد این شهرستان طی هفته جاری خبر داد.

وریا وثوقی رئیس شورای اسلامی شهرستان بانه صبح امروز سوم مهرماه  در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: سه شنبه هفته جاری از تندیس محمد اوراز کوهنورد نامی ایران در میدان کوهنورد شهرستان بانه رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تندیس توسط شهرداری و شورای اسلامی بانه تهیه شده است افزود: این مراسم با حضور مسئولین ، اقشار  مردم، کانون و هیئتهای ورزشی مختلف و همچنین خانواده بزرگ کوهنوردی شهرستان بانه برگزار خواهد شد.


مسلمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محمد اوراز در صعودهایش امیدوارانه پرچم جمهوری اسلامی ایران را با سه بار گفتن نام ایران عزیز بر قلل مرتفع جهان به اهتزاز در می آورد و امروزه تندیس این ورزشکار بزرگ بعنوان یک نماد کوهنوردی در تمام میادین کوهنوردی شهرهای مختلف ایران در آمده است لذا ، شورای اسلامی و شهرداری بانه نیز بر خود وظیفه دانست که برای بزرگداشت این قهرمان ملی و کرد زبان یک تندیس از ایشان در میدان کوهنورد این شهرستان نصب و رونمایی کند

رئیس شورای بانه اظهار امیدواری کرد که کوهنوردان و جوانان ورزشکار شهرستان بانه نیز در فتح قلل و میادین ورزشی مختلف، عزم راسخ این ورزشکار را الگو و اسوه خود قرار دهند.



برچسب ها :

میدان کوهنورد بانهمحمد اورازشهردار ی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی