دوشنبه 24 آبان 1395 / 16:02|کد خبر : 2057|گروه : ورزشی

مدیر آموزش و پرورش بانه خبر داد:

سالن ورزشی توحید تا پایان آذرماه تحویل آموزش و پرورش بانه می شود

سالن ورزشی توحید تا پایان آذرماه تحویل آموزش و پرورش بانه می شود

مدیر آموزش و پرورش بانه از تحویل سالن ورزشی توحید، به اداره آموزش و پرورش این شهرستان تا پایان آذر ماه سالجاری خبر داد.

رضا خضری امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر گفت: امروز جلسه شورای ورزش آموزش و پرورش شهرستان بانه با حضور افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و هیئت همراه ایشان در کانون شهید مطهری  بانه برگزار شد.
 

وی افزود: در این نشست صمیمانه که تعدادی از دبیران ورزش مدارس شهر بانه نیز حضور داشتند، کمبودها و مشکلات ورزشی مدارس این شهرستان به لحاظ تجهیزات و امکانات زیر ساختی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

خضری تصریح کرد: سالن ورزشی توحید بعنوان تنها سالن ورزشی اداره آموزش و پرورش بانه که هنوز بلاتکلیف و ناتمام مانده است نیز یکی از محورهای مباحث  جلسه امروز بود .

مدیر آموزش و پرورش بانه خاطرنشان کرد که طبق آخرین و جدیدترین اخباری که در این مورد قابل توجه و خوشحال کننده می باشد این است که مهندس شهرام سعیدی،  مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کردستان  قول مساعد دادند که این سالن ورزشی را تعیین تکلیف کرده و حداکثر تا پایان آذر ماه امسال  تحویل اداره آموزش و پرورش بانه دهند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی سالن ورزشی توحید گفت:  سالن مذکور در حال حاضر  بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار می باشد که امیدواریم با قول مساعد مدیر کل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان  در مدت مذکور  شاهد تمام سالن ورزشی توحید بانه باشیم.


 



برچسب ها :

آموزش و پرورش بانهسالن ورزشی توحیدبانهورزش

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی