چهارشنبه 26 آبان 1395 / 17:14|کد خبر : 2066|گروه : اجتماعي

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه:

بیش از 110 برنامه فرهنگی، ورزشی همزمان با هفته بسیج در بانه اجرامی شود

بیش از 110 برنامه فرهنگی، ورزشی همزمان با هفته بسیج در بانه اجرامی شود

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه از اجرای بیش از 110 برنامه همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها در قالب برنامه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ رضا کتابعلی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج بانه که با حضور مسئولین کانون ها و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج محلات این شهر برگزار شد، ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: امسال بیش از 110 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در طول هفته بسیج در بانه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج امسال گفت:  هفته بسیح امسال با شعار «بسیج انقلابی و خدمت گذار» از ۳۰ آبان همزمان با اربعین حسینی آغاز خواهد شد و تا روز ششم آذرماه سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه، تصریح کرد: این 110 عنوان برنامه در حوزه های مختلف اجتماعی، ورزشی و فرهنگی در قالب برنامه های متنوع پیش بینی شده است که در طول هفته بسیج در سطح شهرستان بانه و بخش های چهارگانه این شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ کتابعلی، دیدار با ماوستایان آیینی در روستاها و شهر، تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء، یادواره شهدای آبروی محله ، تجمع بزرگ بسیجیان در روز 5 آذر و اعزام اکیپ های بسیج جامعه پزشکی شهرستان به مناطق محروم و مرزی بانه و همچنین برپایی بیمارستان صحرایی در این شهرستان را از جمله برنامه های شاخص در هفته بسیج بانه عنوان کرد.

کتابعلی درباره برنامه های ورزشی و تفریحی این هفته نیز، افزود: پیاده روی خانوادگی و کوه پیمایی بسیجیایان  و اجرای چندین مورد مسابقات بازی های بومی محلی  در بخش های مختلف  بانه از جمله برنامه های ورزشی هفته بسیج در بانه خواهد بود.


معاون هماهنگ کننده بانه در پایان، تجمع بزرگ بسیجیان در مسجد جامع بانه را در  روز پنجم  آذرماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی را مهمترین برنامه و شاخص ترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد و گفت: این تجمع با حضور چند هزار نفری بسیجیان برگزار خواهد شد.



برچسب ها :

هفته بسیجبانهبرنامه های هفته بسیجبیمارستان صحراییبسیج جامعه پزشکی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی