پنجشنبه 27 آبان 1395 / 18:14|کد خبر : 2069|گروه : اجتماعي

تیم های امداد و نجات بانه تقویت می شوند

تیم های امداد و نجات بانه تقویت می شوند

رئیس جمعیت هلال احمر بانه تصمیم برای تقویت تیم های امداد و نجات جاده ای بانه را از مهمترین دستاوردهای نشست امروز هیئت مدیره هلال احمر کردستان با اعضای شورای اجرایی هلال احمر بانه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، در ادامه جلسات هیئت مدیره استانی جمعیت هلال احمر استان کردستان با اعضای شوراهای اجرایی جمعیت های شهرستانی، امروز این جلسه با حضور دکتر خدابنده لو مدیر جمعیت هلال احمر استان کردستان و سرکار خانم لیلا آژیر مشاور استاندار کردستان در امور بانوان و همچنین  یکی اعضای هیئت مدیره استانی جمعیت هلال احمر استان در محل فرمانداری بانه برگزار شد که بیش از 4 ساعت به طول انجامید.

آزاد فتاحی در  پایان این جلسه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،  گفت: جلسات هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان کردستان که متشکل از مدیر عامل جمعیت و مشاور استاندار کدستان در امور بانوان و همچنین چند نفر دیگر می باشند هر ماه در یکی از شهرهای استان کردستان با اعضای شورای اجرایی جمعیت آن شهر برگزار می شود که امروز شهرستان بانه برای اولین بار میزبان این جلسه بود.

فتاحی، بحث و تبادل نظر در باره امورات جاری جمعیت هلل احمر بانه در حوزه های جوانان، امداد و داوطلبان را از محورهای اصلی نشست امروز اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر بانه با هیئت مدیره استانیاین جمعیت عنوان کرد و افزود: پشتیبانی مالی از جمعیت هلال احمر بانه به منظورتقویت ساختارهای سخت افزاری و نرم افزاری از مهمترین مطالبات این اعضا از هیئت مدیره استانی بود.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه ضمن ابراز رضایت از نتایج جلسه امروز خاطر نشان کرد که دکتر خدابنده لو مدیر عامل جمعیت هلل احمر استان کردستان قول مساعد دادند که در راستای  تحقق بخشیدن به خواسته های اعضای شورای اجرایی هلال احمر بانه نهایت تلاش خود را به کار بندند .

فتاحی گفت: دکتر خدابنده لو در بخشی از سخنان خود به موقعیت استراتژیکی شهرستان بانه به لحاظ گردشگر پذیر بودن و تردد مسافران در طول ایام سال  به این شهرستان اشاره کرد و خواستار تقویت تیم های امداد جمعیت هلال احمر بانه  به لحاظ سخت فزاری و نرم افزاری شد.

رئیس جمعیت هلال احر بانه تخصیص اعتبار نسبت به خرید تجهیزات فردی مورد نیاز امدادگران و همچنین تعمیر و تجهیز خودروهای امدادی را از جمله حمایت های سخت افزاری در راستای تقویت امدادگران برشمرد و خاطرنشان کرد که ایشان در قسمت دیگری از سخنان خود به حساسیت پایگاه امداد جاده ای گردنه خان نیز اشاره کردند و قول مساعد دادند  که نسبت به آسفالت بخشی از مسیر دسترسی به این پایگاه نیز که در حال حاضر خاکی می باشد در آینده نزدیک اقدام کنند.

وی همچنین به بحث آموزش امدادگران جمعیت هلال احمر بانه نیز اشاره کرد و گفت: در این نشست با توجه به در خواست اعضای شورای اجرایی هلال احمر بانه قرار شد که سهمیه اعزام امدادگران این جمعیت به دوره های تخصصی بیشتر شود که این موضوع نیز در راستای تقویت امدادگران و در قالب تجهیز نرم افزاری این بخش از جمعیت هلال احمر بانه می باشد.

فتاحی تصریح کرد: دوره های امداد در برف و کولاک، امداد برای نجات از زیر آوار، امداد کوهستان و جاده ای ازجمله این
دوره های آموزشی است که قرار است امدادگران بانه ای آنها را بگذرانند.
 

گفتنی است که در این جلسه از اعضای سابق شورای اجرایی جمعیت هالا احمر بانه در حضور دکتر خدابنده لو مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان تجلیل شد.



برچسب ها :

امدادهلال احمر بانهاعضای شورای اجرایی هلال احمر بانهبانهخدابنده لو مدیر عامل هلال احمر کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی