دوشنبه 1 آذر 1395 / 14:06|کد خبر : 2081|گروه : اجتماعي

خیر بانه ای 3 میلیارد به حوزه سلامت کمک کرد

خیر بانه ای 3 میلیارد به حوزه سلامت کمک کرد

خیر نیک‌اندیش بانه ای یک قطعه زمین به مساحت 300 متر مربع با ارزش 3 میلیارد ریال را برای احداث پایگاه سلامت به شبکه بهداشت و درمان بانه اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مراسم امضاء تفاهم‌نامه تحویل زمینی به مساحت 300 مترمربع و با ارزش بیش از 3 میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان بانه توسط خیر نیک‌اندیش " رسول عثمانی" پیش از ظهر امروز در محل زمین مذکور واقع در شهرک لاله برگزار شد.

دکتر حامد منصوری،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن تقدیر از عمل نیک این خیر اظهار داشت: علی رغم اینکه طی سالجاری اقدامات خوبی در حوزه ارتقای شاخص های بهداشتی توسط این شبکه در مناطق کم برخوردار و محروم  بانه صورت گرفته است ولی برای رسیدن به مطلوب های مورد نظر وزارت بهداشت فاصله داریم که برای رسیدن به این ایده آل ها نیازمند همت و همراهی خیرین شهرستان با شبکه بهداشت و درمان بانه هستیم.

دکتر منصوری، راه اندازی و استقرار  6 پایگاه سلامت در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر بانه را از جمله این اقدامات در سالجاری برشمرد و گفت:
اگر چه با راه اندازی این 6 پایگاه امکان دسترسی هر چه سریعتر 41 هزار نفر از ساکنان حاشیه شهر بانه به امکانات بهداشتی و درمانی فراهم شده است اما مشکل بزرگی که در این زمینه وجود دارد این است که همه این واحدها در حال حاضر استیجاری هستند که این موضوع خود نیز مشکلاتی برای ما در ارائه خدمات مطلوب تر در آینده خواهد داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه گفت: با توجه به پی گیری هایی که از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، استاندار و نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اعتبار برای احداث پایگاه های سلامت در  حاشیه شهر انجام شده در این زمینه ما هیچ مشکلی نداریم و تنها مشکلی که در این بخش داریم نبود زمین است که آنهم امیدواریم  با همت و  نظر مثبت خیرین بانه ای حل شود.

مهندس شالباف رئیس مرکز بهداشت بانه  نیز ضمن تقدیر از اقدام این خیر بانه ای در اهدای زمین برای ایجاد پایگاه بهداشتی ابراز امیدواری کرد که با توجه به قول مساعد شهردار بانه در خصوص تسهیل درکاری های اداری نسبت به صدور پروانه ساخت و تغیییر کاربری زمین مذکور، به محض اتمام کارهای اداری در مرحله بعدی عملیات اجرایی این زمین در قالب پایگاه بهداشتی شماره 2 گلشهر هر چه سریعتر آغاز شود.

وی گفت: با احداث و بهره برداری از این پایگاه بهداشتی بالغ بر 15 هزار نفر از خانوارهای شهرک لاله از مزایای بهداشتی این پایگاه بهره مند خواهند شد.



برچسب ها :

خیر بانه ایحوزه سلامتخیر بانه ای سه میلیارد به حوزه سلامت کمک کردپایگاه سلامتشبکه بهداشت و درمان بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی