دوشنبه 1 آذر 1395 / 14:05|کد خبر : 2083|گروه : فرهنگي

خیرین بانه ای در روستای ننور مدرسه 6 کلاسه احداث می کنند

خیرین بانه ای در روستای ننور مدرسه 6 کلاسه احداث می کنند

مدیر آموزش و پرورش بانه از احداث مدرسه 6 کلاسه در روستای ننور با همت خیرین مدرسه ساز این شهرستان خبر داد.

 رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه صبح امروز در  گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: عملیات ساخت این پروژه به همت خیرین نیک اندیش شهرستان، در روستای ننور آغاز شده و پیشرفت خوبی داشته است .

وی افزود :  این واحد آموزشی صد در صد خیرساز بوده و دارای 6 کلاس درس  با زیربنای 500 متر مربع در زمینی به مساحت 1 هزار متر مربع می باشد که هم اکنون در حال ساخت است و امیدواریم که برای مهر ماه سال 96 جهت تحصیل دانش آموزان این روستا آماده بهره برداری شود.

خضری ضمن تقدیر و تشکر از خیرین محترمی که در ساخت این واحد آموزشی مشارکت نموده اند و حتی حاضر نیستند اسمی از آنان ذکر شود  ، از آنان به عنوان سفيران نيكوكاري جهت مشاركت در امر مدرسه سازي یاد کرد و مدرسه سازی را ذخیره آخرت و ازهدایای الهی برشمرد .

مدیر آموزش و پرورش بانه با اشاره به ظرفیت شهرستان بانه و مشارکت مردم این شهرستان در کارهای عام المنفعه افزود: تعامل خیرین بانه ای با آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی و پیش گامی آن ها در این حوزه در سطح استان، بیانگر درک درست آنان به نسبت اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در زندگی فردی و اجتماعی فرزندانشان است .  



برچسب ها :

مدیر آموزش و پرورش بانهبانهخیرین مدرسه سازاحداث مدرسه 6 کلاسه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی