سه شنبه 2 آذر 1395 / 17:35|کد خبر : 2087|گروه : ورزشی

ورزشکاران جانباز و مدال آور بانه تجلیل شدند+ تصاویر

ورزشکاران جانباز و مدال آور بانه تجلیل شدند+ تصاویر

از جانبازان بانه ای که اخیرا در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور موفق به دریافت مدال شده بودند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران جانباز شهرستان بانه که اخیرا موفق به دریافت مدال از مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور در شهرستان رامسر شده بودند، در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.

راشد عذیری فرماندار بانه در این آیین ضمن قدردانی و خدا قوت به این ورزشکاران اظهار داشت: درخشش جانبازان بانه ای در این مسابقات حاکی از اراده قوی و پشتکار این عزیزان است که موجب موفقیت آنها در این سطح از مسابقات شده است.

وی  ضمن تاکید بر توجه بیشتر مسئولین حوزه ورزش به این رشته ورزشی افزود: بدون تردید با فراهم کردن امکانات بیشتر و زیرساخت های لازم براي جانبازان و معلولان، کسب مدال های فراوان در میادین معتبر کشوری و جهانی دور از انتظار نیست.

رحمان لطفی اقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان بانه نیز در ادامه این مراسم، با اشاره به روحیه مثال زدنی جانبازان گفت:جانبازان چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از جنگ ثابت کرده اند که همواره اسوه های فداکاری و اخلاص هستند .

وی با اشاره به درخشش جانبازان در میادین مختلف ورزشی گفت: اگر نگاهی به نتیجه بازی های پارالمیک  داشته باشیم درخواهیم یافت که کسب بیشترین مدال ها در این دوره از مسابقات  از طرف جانبازان بوده است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه، با بیان اینکه قبلا هیئت وزنه برداری، بدنسازی ،جانبازان و معلولین مشترکا از یک سالن ورزشی استفاده می کردند افزود: خوشبختانه امروز یک سالن با تمام تجهیزات بدنسازی در اختیار این عزیزان برای انجام تمرینات قرار دارد.
 

 لطفی اقدم گفت: امروز رشته وزنه برداری جانبازان در بانه یکی از رشته های سرآمد ورزشی در این شهرستان محسوب می شود بطوریکه 5 نفر از ورزشکاران جانبازان بانه توانستند در مسابقات قهرمانی کشور مقام های نخست را از آن خود کنند که جای افتخار برای بانه و استان کردستان می باشد.

گفتنی است که در پایان این مراسم، مدال آوران جانباز بانه با دریافت هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.








برچسب ها :

تجلیل از جانبازان ورزشکار بانهمسابقات وزنه برداری قهرمانی کشوربانه

نظرات کاربران :

حامی [سه شنبه 2 آذر 1395 | 21:34] پاسخ

درود برشما یادگاران دفاع مقدس خصوصا جناب آقای حاج رحمان احمدی که فردی خوش نام ودلسوزدرجامعه وخلق وروش پهلوانی برازنده ایشان می باشد .درود,درود,درود..................

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی