چهارشنبه 3 آذر 1395 / 15:28|کد خبر : 2088|گروه : ورزشی

سوله ورزشی صالحین روستای شوی بانه افتتاح شد

سوله ورزشی صالحین روستای شوی بانه افتتاح شد

امروز با حضور جمعی از مسئولین محلی، سوله ورزشی صالحین در روستای شوی از توابع بخش مرکزی بانه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه بانه و جمعی از مسئولین محلی و اهالی روستای شوی، سوله فرهنگی ورزشی صالحین این روستا،  افتتاح و به بهره برداری رسید.


سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه بانه، در حاشیه افتتاح این سوله ورزشی در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، گفت: سوله ورزشی صالحین روستای شوی  با زیربنای 360 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان بسیج مستضعفین و در راستای توسعه و تقویت برنامه های فرهنگی، ورزشی در این روستا احداث شده است.

وی ضمن تقدیر از بخشدار مرکزی ، دهیاری روستای شوی و همچنین شوراهای اسلامی این روستا در اهدای زمین این سوله افزود: زمین سوله فرهنگی ورزشی صالحین روستای شوی با همت این عزیزان در اختیار سپاه بانه قرار گرفت.


 فرمانده سپاه بانه، مهمترین هدف از احداث سوله های ورزشی توسط سازمان بسیج در سطح شهر و روستاهای کشور را ارتقای شاخص های فرهنگی، ورزشی و ایجاد روحیه شور و نشاط در بین اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان عنوان کرد.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه سوله های ورزشی صالحین چند منظوره هستند خاطرنشان کرد، علی رغم اینکه می توان از این سوله ها برای برنامه های ورزشی استفاده کرد، برنامه های فرهنگی و تربیتی را  نیز در این سالن ها اجرا کرد.


رحمان لطفی اقدم  رئیس اداره ورزش و جوانان  شهرستان بانه نیز ضمن تقدیر از سپاه و سازمان بسیج در احداث سوله های ورزشی صالحین گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنوی در کشور به لحاظ اعتبارات در چند سال گذشته ، امکان احداث فضاهای ورزشی جدید در این شهرستان امکان پذیر نبوده است.

وی افزود: با این اعتبارات محدود فقط می توان فضاهای ورزشی نیمه تمام را کامل کرد و لذا احداث این سوله ها توسط سازمان بسیج  نقش بسزایی در ارتقای سرانه های ورزشی شهرستان بانه داشته است  بطوریکه در سه سال گذشته سپاه و سازمان بسیج در شهرستان بانه 5 سوله ورزشی ( دو سوله در شهر و سه سوله هم در روستاهای شوی، بویین و شهر کانی سور ) برای استفاده جوانان و عموم مردم این شهرستان احداث کرده است که جای قدردانی و تقدیر است.



 



برچسب ها :

سوله ورزشی صالحین روستای شویبانهفرمانده سپاه بانههفته بسیجسرانه ورزشی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی