دوشنبه 4 آبان 1394 / 19:01|کد خبر : 209|گروه : سياسي

رزمایش الی بیت المقدس در بانه برگزار می شود

رزمایش الی بیت المقدس در بانه برگزار می شود

فرمانده سپاه بانه از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس گردان های بسیج شهرستان بانه خبر داد.

آرباباخبر: فرمانده سپاه بانه
سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه شامگاه دوشنبه چهارم آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان بانه  آبان ماه امسال در این شهرستان برگزار می شود.


وی افزود: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در پادگان شهید نصرالهی سپاه بانه و منطقه عمومی  این شهرستان با حضور 4 گردان بسیج از گردان های بیت المقدس سپاه شهرستان بانه و به مدت دو روز برگزار می‌شود.

صفاری خاطرنشان کرد، سپاه شهرستان بانه با نصب‌العین قرار دادن منویات دلسوزانه و حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر جدی و واقعی بودن رزمایش‌ها، از امروز (یکشنبه)
علی رغم شرایط سخت جوی، با استفاده از تمام توان و ظرفیت های موجود وارد مرحله فراهم کردن مقدمات اجرای رزمایش شده است.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: این رزمایش با محک زدن بخشی از ظرفیت‌های سپاه و بسیج با هدف حفظ و ارتقای آمادگی و توان رزم بسیجیان و نمایش اقتدار گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس سپاه شهرستان بانه برگزار می‌شود.


وی گفت: در این رزمایش بسیجیان عملیات دفاع از کوی و برزن، تک به ارتفاع، پدافند دورتادور، کنترل معابر، دفاع از مرکز حساس و مهم و عملیات کمین و ضد کمین را به مدت دو روز اجرا می‌کنند.

صفاری اظهار داشت: اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای بسیج و مسئولان و برگزاری برنامه‌های بصیرت افزایی و معنوی از دیگر برنامه‌های برگزاری این رزمایش خواهد بود.

سرهنگ صفاری با تأکید بر اهمیت تقویت و ارتقا ء توان نیروهای بسیج سپاه شهرستان تصریح کرد: بسیجیان با تهذیب نفس، خودسازی و انجام تمرینات تاکتیکی و رزمی می‌توانند گامی چشمگیر در راستای عمق بخشی به فاز داخلی سپاه بردارند.

گفتنی است که رزمایش بزرگ الی بیت المقدس شهرستان بانه قرار بود هفتم و هشتم آبان ماه امسال در این شهرستان برگزار شود که طبق نظریه هواشناسی و بدلیل بارش های شدید نزولات جوی در این روزها تاریخ برگزاری رزمایش به وقت دیگری موکول شد که به محض اعلام مجدد زمان برگزاری این رزمایش از طریق پایگاه خبری تحلیلی آرباباخبر متعاقبا اعلام خواهد شد.



برچسب ها :

آرباباخبررزمایش الی بیت المقدسفرمانده سپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی