پنجشنبه 4 آذر 1395 / 12:35|کد خبر : 2093|گروه : سياسي

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان کردستان:

200 بیمار سرطانی از بانه تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران سرطانی کردستان هستند

200 بیمار سرطانی از بانه تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران سرطانی کردستان هستند

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کردستان گفت: 200 بیمار مبتلا به سرطان از بانه تحت پوشش این انجمن خیریه قرار دارند.

ثریا لطیفی امروز در حاشیه برگزاری همایش شناخت سرطان و راه های پیشگیری از این بیماری که در بانه برگزار شد ، در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، گفت: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کردستان یک انجمن کاملا خیریه می باشد که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است.

 
وی با بیان اینکه این انجمن در حال حاضر بیش از 2700 بیمار مبتلا به سرطان در استان کردستان را تحت پوشش و حمایت خود دارد افزود: بیش از 200 نفر از این بیماران مبتلا به سرطان بانه ای هستند که از خدمات و حمایت های انجمن خیریه بیماران سرطانی استان کردستان بهره مند می شوند.

مدیر عامل عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان کردستان در مورد نحوه پذیرش بیماران گفت: همانطور که از اسم این انجمن پیداست ما فقط افراد مبتلا به سرطان را پوشش می دهیم و نحوه پذیرش ما هم بدین گونه است که در ابتدا برای افراد بیمار پرونده تشکیل داده و پس از بررسی شرایط مالی بیمار آن دسته از بیمارانی را که به لحاظ مالی ضعیف هستند را تحت پوشش خود قرا می دهیم.

 

لطیفی همچنین به مشکلات انجمن اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این انجمن یک انجمن کاملا خیریه است و تنها منبع درآمد آنهم کمک های مردمی و خیرین می باشد لذا، از هموطنان بویژه هم استانی های عزیز درخواست داریم که با کمک های مالی خود به انجمن ما را در ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به بیماران سرطانی یاری کنند.

وی همچنین گفت:
بیماری سرطان به دلیل اینكه جزو فهرست بیماریهای خاص وزارت بهداشت محسوب نمی‌شود برای این بیماران جز رنج بیماری هزینه‌ها و مشكلاتی را تحمیل كرده است که امیدواریم این مورد هم با عنایت و توجه ویژه مسئولان وزارت بهداشت در آنده نزدیک حل شود.



برچسب ها :

همایش شناخت سرطان در بانهبانهانجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانیبیماران خاص

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی