یکشنبه 7 آذر 1395 / 16:07|کد خبر : 2105|گروه : ورزشی

فرماندار بانه:

رشته های ورزشی مستعد در بانه شناسایی شوند

رشته های ورزشی مستعد در بانه شناسایی شوند

فرماندار بانه گفت: رشته های ورزشی مستعد در شهرستان بانه شناسایی و بر این اساس مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، شامگاه گذشته مهندس راشد عذیری به همراه رحمان لطفی اقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه وهمچنین رئیس دفتر ارتباطات مردمی مهندس بیگلری در این شهرستان، ضمن بازدیدی از سالن ورزشی کانون شهید نصرالهی بانه از استاد ابراهیم لطفی که یکی از پیشکسوتان و افتخار آفرینان عرصه تکواندوی این شهرستان در سطح کشور و مجامع بین المللی می باشد دیدار و تجلیل کردند.

فرماندار بانه در این دیدار با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت شخصی و اجتماعی آحاد جامعه اظهار داشت: امروزه ورزش علی رغم اینکه تاثیر بسزایی در سلامت شخصی افراد دارد به
کاهش آسیب های اجتماعی و در نتیجه سلامت جامعه  نیز کمک قابل توجهی می کند.


وی با بیان اینکه  شهرستان بانه در حوزه ورزش دارای ظرفیت و پتانسیل های قابل توجهی می باشد افزود: برای تقویت و رشد روز افزون ورزش شهرستان ضروری است که رشته های ورزشی مستعد در بانه شناسایی و بر اساس اولویت مورد حمایت و توجه مسئولین ذی ربط در این حوزه قرار گیرند.

عذیری تصریح کرد: رشته ورزشی تکواندو به واسطه بهره مندی از اساتید و پیشکسوتانی همچون استاد لطفی که در سایه تلاش و پشتکار به مدارج عالی از این رشته ورزشی نائل آمده  یکی از این رشته های مستعد در بانه می باشد که بایستی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 رحمان لطفی اقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان بانه نیز در ادامه این مراسم، تکواندو را یکی از رشته های ورزشی با سابقه طولانی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: بیش از 4 دهه است که از عمر این رشته رزمی در بانه می گذرد.

 

وی همچنین  تکواندو را از جمله رشته های ورزشی پرطرفدار و افتخار آفرین برای شهرستان بانه عنوان کرد و افزود : حضور نام آوران این رشته ورزشی در لیگ های برتر کشور و حتی تیم ملی حاکی از استعداد شهرستان بانه در این تکواندو می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه، همچنین از افتادن مقداری وقفه در تکواندوی این شهرستان طی دوره های قبل  هم  انتقاد کرد و گفت: خوشبختانه امروز این مشکل با انتخاب استاد ابراهیم لطفی بعنوان رئیس هیئت تکواندو ی بانه که از اساتید و  چهره های شاخص این  ورزش رزمی در شهرستان و کشور می باشند امیدواریم شاهد رشد و درخشش روز افزون تکواندوکاران بانه ای در عرصه مسابقات کشوری و بین المللی باشیم.


گفتنی است که این دیدار به پاس زحمات چندین ساله استاد و درخشش ایشان در مسابقات کشوری و جهانی طی سه سال اخیر  بوده است.


 



برچسب ها :

فرماندار بانهرشته های ورزشی مستعد در بانهبانهاستاد ابراهیم لطفی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی