شنبه 13 آذر 1395 / 13:18|کد خبر : 2123|گروه : اجتماعي

مدیر انجمن بیماری های خاص بانه:

تامین زمین برای احداث درمانگاه خیریه، مهمترین مشکل انجمن بیماری های خاص بانه است

تامین زمین برای احداث درمانگاه خیریه، مهمترین مشکل انجمن بیماری های خاص بانه است

مدیر انجمن بیماری های خاص شهرستان بانه با اشاره به استیجاری بودن درمانگاه بیماران خاص این شهرستان گفت: تامین زمین برای احداث درمانگاه، مهمترین مشکل این انجمن در بانه است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر،  اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه با همکاری انجمن حمایت از بیماران خاص این شهرستان  پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت دهه وقف و در راستای اجرای نیت واقفین در حوزه سلامت، طی برگزاری آیینی به ده نفر از بیماران خاص این شهرستان کمک نقدی کرد.

شهلا رحیمی رئیس انجمن حمایت از بیماری های خاص شهرستان بانه در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت این انجمن در بانه اظهار داشت: انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان بانه از سال 1386 و با هدف حمایت مادی و معنوی از بیماران خاص فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه خیریه شهرستان بانه هم اکنون در ساختمان استیجاری ایجاد شده است افزود: علی رغم اینکه مکان این درمانگاه مستقل نیست از طرفی دیگر سالانه بخش عظیمی از درآمد این درمانگاه نیز به جای اینکه صرف اعطای کمک هزینه برای درمان بیماران خاص شود بابت اجاره بها پرداخت می شود.

مدیر انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان بانه،گفت: تامین زمین برای احداث درمانگاه خیریه با کاربری درمانی از مهمترین مشکلات انجمن حمایت از بیماری های خاص شهرستان بانه است که امیدواریم این مشکل نیز با همت خیرین نیک اندیش شهرستان بانه هر چه زودتر حل شود.

 رحیمی خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از بیماری های خاص شهرستان بانه علی رغم تحت پوشش قرار دادن 214 بیمار در زمینه های ( ام اس، تالاسمی، هموفیلی، دیالیز و پیوند کلیه) و دادن مسمتری به این تعداد بیمار توانسته در چند سال گذشته یک درمانگاه خیریه در شهرستان برای این بیماران ایجاد و در زمینه تجهیز این درمانگاه نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کردستان یک دستگاه سی تی اسکن و همچمین یک دستگاه او پی چی  در این درمانگاه نصب و راه اندازی کند.





 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی