شنبه 13 آذر 1395 / 13:51|کد خبر : 2124|گروه : اجتماعي

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بانه:

تنها دو موقوفه درمانی در بانه وجود دارد

تنها دو موقوفه درمانی در بانه وجود دارد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه با اشاره به کمبود موقوفات با نیات درمان در این شهرستان گفت: تنها دو موقوفه با نیات دارو و درمان در بانه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، آرمان شریفی، امروز در مراسم کمک به بیماران خاص و صعب العلاج این شهرستان که در راستای اجرای نیت واقفین در حوزه سلامت  در محل دفتر انجمن حمایت از بیماران خاص این شهرستان و در درمانگاه شفای بانه برگزار شد، در این خصوص گفت:  در حال حاضر تنها دو موقوفه درمانی در شهرستان بانه وجود دارد.

وی، میزان درآمد حاصله از این دو موقوفه را سالانه 12 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای افزایش میزان این درآمد و کمک های بیشتر از محل این درآمدها به بیماران صعب العلاج و خاص نیازمند همت واقفین خیر اندیش در شهرستان بانه و ایجاد وقف های جدید با نیت های متنوع هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه ، با بیان اینکه اکثر موقوفات شهرستان بانه به نیت مساجد است افزود: در کنار توجه به سایر نیات، باید وقف‌های جدید با توجه به نیازهای روز جامعه نیز ایجاد شود که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه از ایجاد این‌گونه وقف‌ها حمایت می‌کند .

 

شریفی، ایجاد وقف‌های جدید، با نیت کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت، کمک به بحث دارو و درمان بیماران خاص و صعب العلاج و نیازمند را از جمله  اولویت‌های این شهرستان برای وقف‌های جدید برشمرد.



 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی